Francuska organizacija ADMD, koja se zalaže za eutanaziju, podelila je na društvenim mrežama plakat koji rekreira užasnu scenu u pariskom tunelu iz 1997. godine, gde je poginula princeza Dajana.

"Dajana nije izabrala svoju smrt. 2024. godine bi trebalo da imamo mogućnost izbora", opis je ispod reklame koja je zgrozila javnost. Ovo je odmah izazvalo široku osudu, a prijatelji pokojne princeze i političari reklamu su opisali kao "podlu, odvratnu i gnusnu".

Baronica Rosa Monkton, koja je bila princezina bliska prijateljica, osudila je kampanju, rekavši da je okrutna i oportunistička.

"Dajana je bila iskorišćavana tokom svog života, a sada se, iz niskih motiva, iskorišćava njena smrt", izjavila je, prenosi Daily Mail.

Kensingtonska palata izrazila je bes i zgroženost što je u objavljenoj reklami korišćena tragična saobraćajna nesreća princeze Dajane.

(Kurir.rs/ Daily Mail/ L. S)

Bonus video:

10:04
VELIKA ANALIZA EKSPERATA ZA KURIR: Britanska monarhija na pomolu NAJVEĆE KRIZE IKADA! Šta se krije iza fotošopirane slike Kejt? Izvor: Kurir televizija