NEMA RASPRODAJE: Torbe Luj Vitona na lomači

NEMA RASPRODAJE: Torbe Luj Vitona na lomači

Stil -
Kako bi se otarasila viškova ova modna imperija na kraju svake godine prikupi sve što je ostalo u prodavnicama i zapali

Modna imperija Luj Viton po svaku cenu želi da očuva ekskluzivnost svojih modela, pa tako nikada ne organizuje rasprodaje, već sve što preostane iz neke kolekcije krajem godine spali!Kada želite da održite reputaciju, da ste visoko cenjena modna kuća koja prodaje veoma skupe modele, nekada preduzimate drastične mere. Luj Viton je poznat po tome što svoje proizvode nikada ne stavlja na rasprodaju. Kako bi se otarasila viškova ova modna imperija na kraju svake godine prikupi sve što je ostalo u prodavnicama i zapali.Kompanija stara 158 godina prvi put je otvorena u Parizu. To je bila najveća prodajna trgovina u svetu. Firmu danas čini čitavo carstvo torbica, cipela, odeće, nakita. Zanimljivo je što, ukoliko vidite na ulici Luj Viton torbu, verovatno je lažna. Procenjuje se da je oko 99 odsto torbi viđeno na ulicama sa logom "LV" lažno.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track