OTKRIĆE: Pronađen fosil kralja užasa!

Deda-ujak Tiranosaurusa

OTKRIĆE: Pronađen fosil kralja užasa!

Tech -

SOLT LEJK SITI - Najstrašniji od svih!Ostaci nove vrste dinosaurusa litronaksa argestesa, predatora koji je vladao Zemljom pre 80 miliona godina, otkriveni su u američkoj državi Juta, a izloženi su u prirodnjačkom muzeju u Solt Lejk Sitiju, prestonici te države. Džinovski mesojed zaradio je nadimak „kralj užasa“, najveća je grabljivica svog vremena i u srodstvu je sa dobro poznatim tiranosaurusom reksom, koji je živeo deset miliona godina kasnije.- Otkriće litronaksa delić je slagalice koji je nedostajao u shvatanju evolucije ti-reksa koja je paleontolozima do sada bila misteriozna. On je nešto poput praujaka tiranosaurusa - rekao je Mark Loun, geolog s Univerziteta u Juti, koji je predvodio iskopavanje.Kosti litronaksa pronađene su među slojevima vulkanskog pepela, što je omogućilo naučnicima da na osnovu raspadanja kristala pepela utvrde starost nove vrste.