Tehnološke firme koriste profile sa društvenih mreža
Foto: REUTERS

Društvene mreže

Tehnološke firme koriste profile sa društvenih mreža

Tech -
Rezultati analize prilikom primanja novih zaposlenih pokazalo je da tehnološke firme u obzir uzimaju profile na društvenim mrežama

NJUJORK - Tehnološke firme prilikom primanja novih zaposlenih sve više uzimaju u obzir i njihove profile na društvenim mrežama, pokazali su rezultati analize istraživačke kompanije "Eurokom vorldvajd" - EW (Eurocom Worldwide) vezane za ispitivanje radne snage u tehnološko-informacionoj oblasti.

Istraživanje je pokazalo da je svaki peti kandidat koji nije primljen, odbijen upravo zbog sadržaja svog profila na nekoj od društvenih mreža.

Kompanija "Eurokom" je u svojim ranijim istraživanjima utvrdila da oko 40 odsto tehnoloških firmi prilikom zapošljavanja vodi računa i o profilima koje kandidati za posao imaju na društvenim mrežama, ali je ovogodišnje istraživanje po prvi put utvrdilo da kandidati bivaju odbijeni zbog svojih profila na društvenim mrežama.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track