NOVI MOBILNI SAJT KURIRA: Nova tehnologija u službi posetilaca
Foto: Pr

Novi vizuelni identitet

NOVI MOBILNI SAJT KURIRA: Nova tehnologija u službi posetilaca

Tech -
Adria Media Group lansirala je novu mobilnu verziju sajta Kurira. Nova mobilna verzija urađena je po najsavremenijoj tehnologiji koja je sa novom strukturom programiranja višestruko ubrzala učitavanje sadržaja sajta

Primena nove tehnologije, započela je novu etapu razvoja izrade digitalnih platformi u Srbiji i šire. Kurirov sajt na mobilnoj adresi www.kurir.rs, ne samo da je prvi u Srbiji sa implementaciom ove vrste tehnologije, već je i jedini u Centralnoj i istočnoj Evropi.

“Ovo je prva faza u novoj Mobile First strategiji razvoja sajta Kurira, po kojoj razvoj počinje sa mobilnom verzijom, a potom sledi razvoj verzija za tablet i desktop verzije. Naš cilj je ne samo da budemo najbolji već I da predvodimo novi talas inovacija na digitalnom tržištu” rekao je Predrag Roganović, direktor digitalne divizije kompanije ovim povodom.

Beta verzija mobilnog sajta Kurira koju posetioci vide na svojim mobilnim telefonima prvi je korak u izmeni vizuelnog identiteta sajta. Nova verzija rezultat je želje tima Kurira da posetiocima pruži nov, poboljšan i unapređen dizajn sajta, koji će olakšati pretragu, povećati preglednost, biti lagan za čitanje, ali i ponuditi dosta novih, zanimljivih sadržaja.

Prioritet prilikom izrade nove verzije sajta bilo je zadovoljstvo krajnjih korisnika – vernih posetilaca sajta Kurira. Pored činjenice da je svaka kategorija na sajtu sada jasno izdvojena, mobilna verzija obiluje novim zabavnim sadržajima. Tu se izdvajaju lako dostupne servisne informacije, zatim razni tematski specijali, potpuno nova sekcija sa zanimljivim i zabavnim kvizovima, razne ankete, ali i interesantni sadržaji kojima su posetioci Kurira već verni, kao što su vic, komentar, izjava i stih dana. Poseban deo posvećen je i video-materijalima, koji sada zauzimaju značajno mesto na ulaznoj strani mobilne verzije sajta.

Novitet na sajtu je i prikaz galerija, koje su jasno izdvojene. Vesti sa galerijama imaju elegantan crn prikaz sa fotografijama u slajderu.

Ipak, najupečatljiviji noviteti ove verzije sajta nalaze se na stranama pojedinačnih vesti i odnose se na opcije za lako deljenje vesti putem raznih kanala. Naime, korisnik mobilne verzije sajta sada jednim klikom može vest podeliti sa svojim kontaktima kroz najčešće kanale komunikacije: Facebook, Twitter, Google +, Viber, Whats app ili mail. Koliko je ova verzija Kurirovog sajta unapređena govori i činjenica da možete ne samo podeliti bilo koju vest sa svojim prijateljima već i svaku sliku pojedinačno.

Pored toga, verovatno se svi pitate šta označava slovo R koje stoji uz svaku vest i koje se pojavljuje kao crveni taster u levom uglu ekrana. Ono što izdvaja mobilnu verziju sajta Kurira od svih drugih jeste upravo novi indeks R. R je nova oznaka koja će meriti zainteresovanost i reakcije naših korisnika na svaku pojedinačnu vest na sajtu.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track