Najnovije vesti

Konkurs "Moj grad, moj vajb", šansa da dizajnirate za Vajber
Foto: PR

VAJBER-STIKERI

Konkurs "Moj grad, moj vajb", šansa da dizajnirate za Vajber

Tech

BEOGRAD - Gradski Sekretarijat za privredu i kompanija Vajber pozvali su umetnike i dizajnere iz celog sveta da – u okviru međunarodnog konkursa “Moj grad, moj vajb” - kreiraju sopstvene originalne sličice - popularne stikere - inspirisane međunarodnim metropolama, uključujući i BeogradU Beogradu je danas predstavljen i viralni video koji promoviše otvoreni konkurs za stikere, priređen na srpskom i brojnim drugim svetskim jezicima.Međunarodni konkurs "Moj grad, moj vajb" je šansa da kreativni ljudi dizajniraju za Vajber, ukoliko budu najbolji u prikazivanju šta je to što čini izabrani grad posebnim i predstave njegov duh i karakteristične simbole, rekla je na konferenciji gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković.

Cilj konkursa je da umetnici i kreativni poslenici svih profila stvore stikere inspirisane Beogradom i drugim metropolama. Maljković je napomenula da će i naj taj način turistima uskoro biti prikazana bogata i raznovrsna ponuda našeg glavnog grada – a njegovi brojni atraktivni sadržaji promovisani putem razmene stikera od strane korisnika širom sveta, što predstavlja najsavremeniji kanal komunikacije u svrsi globalne promocije Beograda.Rok za predaju dizajnerskih radova je do 18. novembra ove godine, a generalni direktor kompanije Vajber za Centralnu i Istočnu Evropu Atanas Rajkov je istakao da će se odabrani radovi inspirisani svetskim metropolama poput Beograda naći u "stiker paketu" koji će više od 600 miliona korisnika Vajbera širom sveta moći da upotrebljavaju u redovnoj komunikaciji.

"Svakog dana u Srbiji korisnici Vajbera razmenjuju milione stikera" rekao je Rajkov.Radovi 20 finalista biće nagrađeni sa po 1.000 američkih dolara, a pet najboljih rešenja stikera biće uvršteno u ponudi Vajbera i njihovi autori imaće određeni procenat od prometa, rečeno je na konferenciji. Sve aktuelnosti o pravilima i toku konkursa možete naći praćenjem hashtag-a #MyCityVibe. Na skupu je premijerno prikazan i video za konkurs koji će biti emitovan širom sveta, a učesnici konferencije istakli su da je Beograd prva svetska metropola koja je zvanično podržala akciju kompanije Vajber, sa zajedničkim ciljem da promoviše naš glavni grad kao međunarodnu turističku destinaciju.

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...