Najnovije vesti

FEJSBUK UVODI DRASTIČNE PROMENE: Zakerberg drakonski po medijima! Evo kako prolazi Srbija!
Foto: Reuters/Stephen Lam/File Photo

na globalnom nivou

FEJSBUK UVODI DRASTIČNE PROMENE: Zakerberg drakonski po medijima! Evo kako prolazi Srbija!

Tech

Kompanija Fejsbuk najavila je da ukida Njuz fid kakav sad postoji.

Mark Zakerberg, osnivač Fejsbuka, danas je u postu na svom profilu napisao: "Nedavno smo dobili povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaji (postovi vezani za biznis, brendove i medije) istiskuju lične postove (one od naših prijatelja i porodice), koji nas zapravo povezuju više jedne sa drugima."

 

Objašnjavajući da su nedavno video i drugi javni sadržaji eksplodirali na Fejsbuku i da ima više javnog sadržaja od objavljenih poruka  i statusa vaših prijatelja i porodice, Zakerberg je istakao da se ravnoteža između onoga što se nalazi u Njuz fidu pomerila sa najvažnije stvari što Fejsbuk može da učini, a to je da nam pomogne da se povežemo jedni sa drugima.

Zakerberg se čak osvrnuo i na pitanja mentalnog zdravlja povezana sa vestima koje se pojavljuju u Njuz fidu.

 

"Osećamo odgovornost da obezbedimo da naše usluge ne budu samo zabavne za korišćenje, nego i da rade za dobrobit ljudi. Jedno istraživanje pokazuje da kada koristimo društvene mreže da se povežemo sa ljudima do kojih nam je stalo, to može biti dobro za naše blagostanje. Osećaćemo se povezanijim sa ljudima i manje usamljenim, a to je u korelaciji sa dugoročnim osećajima sreće i zdravlja. Sa druge strane, pasivno čitanje članaka ili gledanje video snimaka, čak i ako su zabavni ili informativni, možda nije tako dobro", dodao je on.

 

Ako se i budu promovisali, javni sadržaji ubuduće moraće da imaju svrhu podsticanja interakcije u zajednici, kao što se dešava u jakim grupama koje diskutuju o TV programu ili sportu.

Još jedna opcija koju Fejsbuk razmatra su razdvojeni postovi za video, koji takođe podstiču diskusiju.

“S ovim promenama očekujem da će se smanjiti vreme provedeno na Fejsbuku i da se sigurno u nekom trenutku opasti engagement, ali takođe očekujem da će provedeno vreme na mreži biti dragocenije“, istakao je.

Podsetimo, Srbija, Slovačka, Bolivija, Gvatemala, Kambodža i Šri Lanka su već nekoliko meseci deo eksperimentalnog projekta koji obuhvata još nekoliko zemalja i već ima razdvojen Njuz (News) i Eksplor fid (Explore Feed). Na osnovu ovog eksperimenta tj. njegovih rezultata nakon završetka, biće kreirani i Njuz fid drugih korisnika širom sveta, koji za sad nemaju ovako drastično izmenjen izgled. Promena se najnegativnije odrazila na vlasnike stranica čiji je broj impresija na ovoj društvenoj mreži opao za čak 66 odsto.

 

Kurir.rs/Inc.com

Foto: Reuters/Stephen Lam/File Photo

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...