SVE TAJNE DIGITALNOG MARKETINGA NA JEDNOM MESTU
Foto: Promo

SVE TAJNE DIGITALNOG MARKETINGA NA JEDNOM MESTU

Tech -

Nekada smo znali samo za digitalni sat i digitron. Onda su se pojavili digitalni toplomeri, fotoaparati, digitalna štampa. Dok smo se okrenuli digitalizacija je bila svuda oko nas i na velika vrata ušla u naše živote. Danas gotovo da nema čoveka koji tokom dana ne koristi makar nešto digitalno, bila to samo televizija.

U svakodnevnicu su umesto pisama ušli e-mailovi, Google je postao naša enciklopedija znanja, Facebook je zamenio „Bele strane“, lokalna prodavnica sada ima svoj online shop, učinkovitost poslovanja merimo najrazličitijim digitalnim analitikama.

Većina milenijalaca kao svoje idealno zanimanje navodi „web developer“, digitalni marketing“, „web design“. Poslovi se traže preko web sajtova ili LinkedIn platforme. Slike sa letovanja gledaju na Instagramu. Život je digitalno lep.

Ipak, za deo navedenih zanimanja još uvek ne postoji formalno obrazovanje, iako se ubrzano radi na tome. Edukacije iz sfere digitalnog marketinga mahom drže bolje edukovani pojedinci, koji su svoja osnovna znanja sticali samoinicijativno, uz mnogo prakse. Nasuprot tome, potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća, s obzirom da je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu.

Pitanje se postavlja kako se odlučiti za pravac razvoja u ovoj oblasti kada na tržištu postoji nebrojeno mnogo kurseva, škola i sertifikata. Odgovor na to je da se pri odabiru kursa vodi računa o relevantnosti institucija koje stoje iza njih. Kada govorimo o digitalnom marketingu, govorimo o IAB Serbia.

Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe u Srbiji je 2011. godine sa radom počelo udruženje IAB Serbia (Interactive Advertising Bureau) čija je osnovna aktivnost pružanje podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga. Upravo ovo udruženje u našu zemlju donelo je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga - DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Ovaj program odobren je od strane IAB Europe i propisuje nivo znanja i kompetentnosti koji se zahtevaju od stučnjaka za digitalni marketing. Srbija je zahvaljujući IAB-u jedna od prvih zemalja u Evropi koja je uvela DIMAQ kao merilo nivoa stručnosti pojedinaca.

Dimaq sertifikacija omogućava aktuelnim i budućim profesionalcima da potvrde i unaprede digitalne svoje kompetencije, pojednostave komunikaciju između oglašivača, medija i agencija, pomaže poslodavcima u proceni nivoa znanja i veština svojih zaposlenih, istovremeno delujući i kao bitan element prilikom zapošljavanje kadrova.

Sam probram obuke sastoji se od 12 modula. Tokom 42 časa obuke bićete u prilici da savladate osnove digitalnog marketinga, strategije i planiranje, display advertajzing, Search Engine Marketing, video oglašavanje, društvene mreže i content marketing, mobilni marketing, Programmatic advertajzing, Email marketing, E-Commerce, internet analitiku, kao i zakonsku i pravnu legislativu na internetu.

Dimaq edukaciju sprovode sertifikovani treneri, istaknuti domaći stručnjaci u oblasti digitalnog marketinga i oglašavanja, koji kroz interaktivna i kreativna predavanja, polaznicima prenose svoje dugogodišnje iskustvo i znanje.

Bez obzira na prethodno radno iskustvo, ova edukacija će vas pripremiti za uspešno poslovanje u oblasti digitalnog marketinga, a DIMAQ sertifikat, koji ćete nakon edukacije moći da steknete, svedočiće o vašim znanjama i kompetencama.

foto: Promo

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track