BRZO REŠENJE: 3 razloga zašto se vaš iPad možda ne puni kada je priključen
Nalazite se usred sastanka kada vam iznenada upozorenje o niskoj bateriji blokira pogled. Naravno, vaš prvi instinkt je da požurite do najbliže zidne utičnice da biste uključili svoj iPad. Ali, na sreću, umesto da vidite ikonu munje na indikatoru baterije, pojavljuje se poruka Ne puni se i ne možete biti više frustrirani.
Problemi sa punjenjem na iPad-u mogu se dešavati stalno i iz raznih razloga. Jedan od potencijalnih faktora je oštećena baterija ili usled zloupotrebe ili samo normalnog habanja.
Troškovi zamene baterije za iPad-ove variraju u zavisnosti od modela, ali biste mogli da tražite da potrošite oko 100 do 150 evra osim ako nemate AppleCare+. Ako verujete da je vaša baterija još uvek u dobrom stanju ili želite da prvo isprobate lekove kod kuće pre nego što potrošite preko 100 evra, mi ćemo vas provesti kroz neke osnovne metode za rešavanje problema pomoću kojih možete pokušati da rešite problem sa punjenjem.
Problemi sa softverom/temperaturom
Ponekad su problemi sa punjenjem na iPad-u posledica ekstremnih temperatura, a drugi put zbog greške u softveru. Jedan od načina da rešite problem sa punjenjem je da se uverite da je vaš iPad u bezbednom radnom opsegu od 32º do 95º F (ili 0º i 35º C). Ako vidite obaveštenje Punjenje na čekanju na svom uređaju, odmah prestanite da ga koristite, zaključajte ekran i punite ga na drugom mestu, najbolje u prostoriji sa ugodnijom temperaturom okoline.
Ako vaš iPad nije previše vruć ili hladan na dodir i ne prikazuje poruku Punjenje na čekanju, problem sa punjenjem može biti posledica softverske greške. Ovo možete pokušati da popravite na dva načina: prinudno ponovno pokretanje uređaja ili resetovanje svih podešavanja. Evo kako da uradite oboje:
- Prinudno ponovo pokrenite svoj noviji iPad (bez dugmeta Home):
- Kada je iPad u uspravnom položaju (sa dugmetom za napajanje na vrhu), jednom pritisnite dugme za pojačavanje zvuka.
- Uradite isto za dugme za smanjivanje jačine zvuka.
- Dugo pritisnite dugme za napajanje dok ne vidite Apple logo.
- Prinudno ponovo pokrenite iPad pomoću dugmeta Home:
- Istovremeno i dugo pritisnite dugme za početak i dugme za napajanje.
- Otpustite kada se pojavi Apple logo.
- Resetujte sva podešavanja iPad-a:
- Pokrenite aplikaciju Podešavanja.
- Idite na General > Transfer ili Reset iPad.
- Pritisnite Reset na dnu.
- Izaberite Resetuj sva podešavanja.
- Dodirnite Reset da biste potvrdili.
- Sačekajte da se iPad ponovo pokrene.
Resetovanje svih podešavanja ne briše vaše podatke. Samo vraća podešavanja vašeg iPad-a na podrazumevane vrednosti.
Neispravna utičnica ili pribor za punjenje
Češće nego ne, zidna utičnica i dodatna oprema za punjenje su krivci za probleme sa punjenjem, a ne sam iPad.
Da biste proverili da li je to slučaj, testirajte i zamenite tri komponente (zidna utičnica, kabl za punjenje i adapter za napajanje) jednu po jednu. Prvo izvadite punjač iz utičnice i uključite drugi elektronski uređaj. Ako novi uređaj takođe ne radi/puni se kako je očekivano, imate neispravnu utičnicu. Stupite u kontakt sa električarem i samo premestite punjač u drugu utičnicu u međuvremenu.
Međutim, ako je vaša utičnica potpuno funkcionalna, pokušajte da zamenite adapter za struju. Samo se uverite da novi adapter odgovara specifikacijama vašeg originalnog Apple punjača.
Na primer, ako imate adapter od 20 V iz novijih modela kao što su iPad Air 4. generacije ili iPad 9. generacije, koristite punjač sa izlazom od 5 V/3A ili 9V/2,2A da biste dobili iste performanse. Za adaptere od 18 V iz iPad Pro 11 inča i iPad Pro 12,9 inča 4. generacije, glava konektora sa 5V/3A ili 9V/2A bi bila dobra zamena. Ako nemate rezervnih punjača, možete isprobati i pover bank sa barem istim specifikacijama.
Ako se vaš iPad i dalje ne puni nakon zamene utičnice i adaptera, možda je to kabl za punjenje. Stari Apple kablovi su skloni lomljenju, pa ako još uvek koristite jedan, nabavite čvršći tkani kabl.
Prljav priključak za punjenje
Osim ako ne držite poklopac protiv prašine uključen u priključak za punjenje svaki put kada ne punite svoj iPad, velike su šanse da je već začepljen prljavštinom i ostacima. Ovo može uticati na vezu između vašeg iPad-a i kabla, sprečavajući da se vaš uređaj pravilno puni. Naravno, rešenje je da očistite port za punjenje.
Uvek možete da posetite Apple servisni centar da biste očistili tablet, ali ako želite da idete „uradi sam“ putem, sledite ove korake da bezbedno očistite priključak za punjenje iPad-a:
- Isključite svoj uređaj. Ovo je važan prvi korak jer poslednja stvar koju želite je da izazovete slučajne električne kratke spojeve koji potencijalno mogu trajno oštetiti vaš iPad.
- Koristite nemetalni alat za čišćenje porta. Postoji nekoliko uobičajenih predmeta za domaćinstvo koje možete da koristite, kao što su drvena čačkalica ili mali plastični materijali kao što su spajalice i zubni konac.
- Počnite da gurate svoj alat u port za punjenje, ali pazite da izbegavate srednji deo (za iPad-ove sa USB-C) ili gornji i donji deo (za Lightning iPad-ove) jer ne želite da pokvarite pinove konektora.
- Kada to učinite, pokušajte ponovo da povežete punjač i vidite da li ovo rešava vaše probleme sa punjenjem.
VUČIĆ NA SVEČANOSTI POVODOM OBELEŽAVANJA 30 GODINA SAVEZA VOJVOĐANSKIH MAĐARA: Danas nemamo veće prijatelje! Srbija je druga najbrže rastuća ekonomija