EA USMERAVA SVE RESURSE NA GENERATIVNI AI: Na osnovu 40 godina iskustva kreću u novo poglavlje
Foto: Shutterstock

Okreću nov list

EA USMERAVA SVE RESURSE NA GENERATIVNI AI: Na osnovu 40 godina iskustva kreću u novo poglavlje

Tech -

Izvršni direktor kompanije EA kaže da developeri igara imaju "očiglednu glad" za generativnom AI, pa će neke od budućih igara koristiti neki format veštačke inteligencije.

Kompanija planira da koristi novu tehnologiju kako bi razvoj igara načinila efikasnijim i kako bi brže isporučivala velike i kompleksne igre.

EA games, FIFA, Battlefield, Video Igre
foto: Shutterstock

"Kao kompanija duboko smo vezani za AI od našeg početka. To je bio centar svih igara koje stvaramo, replicirajući ljudsku inteligenciju u kontekstu iskustva igranja. Ali svakako, dok razmišljamo o talasu generativne AI danas i kako se ona stapa sa veštačkom opštom inteligencijom, u širem smislu, još smo u ranim fazama", kaže Vilson.

On je citirao FIFA kao primer, ističući da je razvoj igre porastao sa 36 ciklusa pokretanja kod FIFA 23 na 1200 ciklusa kod EA Sports FC 24 igre. Rezultat je realističniji prikaz fudbala i približniji je onome što gledamo na TV-u više nego što je to serijal ovih igara ikada bio.

EA games, FIFA, Battlefield, Video Igre
foto: Shutterstock

"Prvi stub generativne veštačke inteligencije za nas jeste da vidimo kako može da nas učini efikasnijim, kako može našim programerima da ponudi više moći", dodaje Vilson. Stvaranje realističnih prikaza stadiona je jedna oblast u kojoj je veštačka inteligencija već pomogla studiju da ubrza proces – s vremenom koje je potrebno da se period razvoja smanji sa šest meseci na šest nedelja.

Vilson veruje da, zbog veličine i istorije kompanije, EA je u jedinstvenoj poziciji da razvija i trenira generativne AI alatke sa decenijama podataka koje su im na raspolaganju.

EA games, FIFA, Battlefield, Video Igre
foto: Shutterstock

To bi moglo da ubrza proces i da dovede do transformativne generativne veštačke inteligencije u igrama brže od postojećeg ciklusa od pet godina.

To znači da bi naredna Battlefield igra mogla da bude razvijena pomoću jednog ili više AI-pokretanih alata.

EA games, FIFA, Battlefield, Video Igre
foto: Shutterstock

Postoji prava glad među našim programerima da dođu do ovoga što je pre moguće. Sveti gral za nas je da brže izgradimo veće, inovativnije, kreativnije, zabavnije igre kako bismo brže mogli da zabavimo više ljudi širom sveta na globalnoj osnovi", ističe Vilson.

Izvor: B92/Kurir/Darko Mulic

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track