"Star Wars Outlaws" došao Ubisoftu glave: Kompanija osuđena na propast pogrešnim odlukama
Akcije francuskog proizvođača video igrica Ubisoft pale su u utorak drugi dan zaredom nakon slabe performanse njegova dva nedavna izdanja, uključujući dugo očekivani "Star Wars Outlaws".
Akcije, koje su u ponedeljak zatvorile 5,1% manje, pale su za 2,4% do 11:14 GMT, trgovajući na najnižim nivoima od 2015. i dodajući padu od preko 30% od početka godine.
Pad je podstaknut prigušenim prijemom Star Wars Outlaws, objavljenog u petak, što je usledilo nakon manjeg interesovanja za besplatnu igricu Xdefiant od očekivanog, rekao je analitičar Midcap Partners Charles-Louis Planade.
Premijera Outlaws-a bila je jedno od dva velika izdanja igara koje je Ubisoft planirao za ovu godinu, a izdavanje Assasin's Creed Shadows planirano je za 15. novembar.
Nakon četiri godine negativnih novčanih tokova usred otkazivanja i kašnjenja igara, porodična kompanija se kladila na ova izdanja kako bi podržala svoj finansijski oporavak.
Glavni finansijski direktor Frederick Duguet rekao je u julu da Ubisoft očekuje da će lansiranje Outlaws-a povećati neto rezervacije u kvartalu jul-septembar.
Uprkos ukupnom pozitivnom prijemu od strane kritičara, Star Wars Outlaws je od utorka imao „generalno nepovoljnu“ ocenu korisnika od 4,9 od 10 na web lokaciji za prikupljanje recenzija Metacritic.
- Star Wars Outlaws se borio da ispuni očekivanja u prodaji uprkos pozitivnim kritikama, rekao je analitičar JP Morgan Danijel Kerven u belešci.
Budžet za razvoj igre bio je najmanje 30% veći od Assasin's Creed Mirage budžeta, objavljenog prošle godine, dok podaci sa platforme za striming video igara Twitch sugerišu da je AC Mirage slabiji za oko 15%, dodao je Kerven.
Kerven je takođe smanjio svoja očekivanja u prodaji za Outlaws za 2 miliona jedinica, na 5,5 miliona jedinica u godini do marta 2025.
Planade je dodao da je nakon snažnog početnog interesovanja za Xdefiant, pucačku igru iz prvog lica lansiranu u maju, došlo do naglog pada gledanosti Twitch-a i da bi igra verovatno imala minimalan uticaj na Ubisoftove rezultate u narednih nekoliko kvartala.
ŠTA JE POŠLO PO ZLU SA STAR WARS OUTLAWS?
Recenzije za Star Wars Outlaws su bile dobre, ali kako je vreme prolazilo sa dodatkom bagova i lošim programiranjem neke su veoma, veoma loše.
Star Wars Outlaws se na više načina oseća zastarelom i nezgrapnom, a ovo su za sad loše stvari:
Mnogo, odnosno previše Stealth-a (šunjanja): Iako igrate kao odmetnik, igra se oslanja na stealth na skoro svakom koraku. Prvo, stealth nije ni približno dobar u poređenju sa drugim stealth igrama. Ne postoji ništa više od toga sem šunjanja oko kutija, koristeći pištolj za omamljivanje ili slanjem svog ljubimca da odvrati pažnju neprijatelju dok ih zaobilazite ili obarate.
Insta-Fail Stealth: Postoje čak i neki delovi u kojima je prikrivenost direktna kao da je 2005. Ponekad je to kada vas vide, ponekad kada se podigne alarm. Sa lošim kontrolnim tačkama ovo vas često može vratiti nazad. Ako vas uhvate u neprijateljskom delu grada, na primer, može da vas izbace na potpuno drugačiji ulaz od onog na koji ste ušli, a vraćanje je izuzetno neugodno.
Borba je srednja: Zapravo da ste Džedaj situacija bi bila daleko drugačija. Ali pucanje ovde, koje možete da iskoristite samo kada izlazite iz stealth-a je jednostavno osrednje i unazađeno. Najčudnija odluka je bila da Kej koristi pištolj i pištolj samo sa nekoliko različitih modova, za celu igru. Svako drugo oružje koje uzmete je privremeno i biće izgubljeno kada u suštini bilo šta uradite. Napustite zonu, izvršite akciju, popnite se na bicikl, bilo šta. Ostajete bez oružja. Nažalost pucate iz pištolja u 90% ove igre.
Vožnja sa 'Speeder' motorima: Ovde je doneto još mnogo bizarnih odluka gde je motor previše krh da bi se spustio niz većinu litica, tako da često umirete ili se 'dižete' motor u vazduh. Ali najčudnije je to što će vas često juriti neprijatelji koji pucaju na vas, a vi... ne možete da uzvratite. Ne postoji bukvalno sistem „pucajte iz pištolja dok se vozite brzinom“ osim da dobijete dovoljno udaraca da napunite svoj merač adrenalina da biste izvršili napad „deadeye“, što se zaista čini kao nešto što su zaboravili da urade, jer nema smisla.
Modeli likova: Iako okruženja često izgledaju predivno, ali van setova, modeli likova u ovoj igri su užasni i izgledaju izuzetno zastarelo. Razgovor sa NPC-om čini se kao da nije evoluirao od pre pet Assassin's Creeda i da često izgledaju kao manekeni od stiropora. Ovo je veoma, veoma loše i uznemirujuće i loše za igru zasnovanu na priči.
Glavni lik Kej Ves je ružna i bez grudi: Vess igra glumica je Humberli Gonzalez, a neki igrači žestoko kritikuju predstojeći naslov - samo zato što misle da dizajn lika nije dovoljno stereotipno ženstven. Model glumice su namerno učinili ružnom zbog novih agendi 'modernog društva'. Prvenstveno igra je bila namenjena za muški lik gde bi Han Solo dočarao svoje avanture. Da nije očigledno bilo bi drugačije ali Kej čak istu istu uniformu nosi kao Han Solo. Većina iz tog razloga zovu junakinju Hannah Solo.
Jedna osoba na X-u je podelila: „Totalno ubistvo likova iz video igara od strane feminističkih programera - Star Wars Outlaws 2024.
„Oni uzimaju sve prelepe modele i pretvaraju ih u Karene bez grudi.
„Hvala vam što ste napravili odmetnike iz Ratova zvezda. Još jedno probuđeno đubre na koje ne moram da razmišljam o trošenju novca“, objavio je drugi korisnik na X.
Jedan je napisao: „To je osvetljenje, to je ugao“ TO je jednostavno ružno. TO je namerno. Ubeđivanje ljudi da su ružni je ActUAlLi lepo neće uspeti, zamenice. Morao sam da se borim da stavim F na ovo (ne za žene) jer kao ovaj Dizajn, „Ona“ jedva prolazi! (za LJUDE).“
Cena i kobna greška u igri: Zvanični datum objavljivanja Star Wars Outlaws-a je bio 30. avgust, ali kupovinom od 110 USD na Gold Edition ili 130 USD na Ultimate Edition, dobijate tri dana ranog pristupa. Na PS5, rani pristup je počeo u ponoć ujutru 27. avgusta u vašoj lokalnoj vremenskoj zoni, a izveštaji igrača sugerišu da je zakrpa koja ažurira igru na verziju 1.000.002 izašla nekoliko sati nakon tog pokretanja.
PS5 igrači koji su započeli svoje igre u tom prozoru između pokretanja ranog pristupa i objavljivanja zakrpe sada se suočavaju sa potencijalom grešaka koje razbijaju dalji tok igre. „Kao jedan od pogođenih igrača koji je imao pristup starijoj verziji igre, svesni smo da ćete možda naići na neke probleme nakon ove nedavne zakrpe“, rekao je Ubisoft u e-poruci pogođenim igračima koji sada kruže na Redditu.
Ubisoft nije specifičan u vezi sa tačnom prirodom ovih grešaka, ali kaže da kada se zakrpa instalira, trebalo bi da „počnete novo čuvanje da biste u potpunosti uživali u Star Wars Outlaws-u kako je naš tim nameravao. Ako nastavite sa prethodnim čuvanjem, nažalost ćete se suočiti sa problemima i blokatorima napredovanja. Izveštaji igrača sugerišu da će vas buba zaglaviti u svemiru, jer nećete moći ponovo da sletite na planetu. Ovo se očigledno dešava nakon misije False Flag koja vas prvo šalje u svemir.
Opet, izgleda da greška utiče samo na PS5 igrače, i to samo ako ste pokrenuli igru pre nego što je izdata zakrpa 1.000.002. Eurogamer izveštava da je jedan od njegovih recenzenata već bio na zakrpi 1.000.002 nekoliko dana pre lansiranja, tako da je nejasno zašto to ažuriranje još nije bilo dostupno svim igračima.
U svakom slučaju, to je izuzetno frustrirajuća situacija za igrače sa ranim pristupom. To su fanovi koji su dovoljno željni da plate preko 100 dolara da bi ušli ranije i počeli da igraju u ponoć, samo da bi ostali sa porukom „izvini, ali moraš da počneš iznova“. Siguran sam da je ovde u igri neki ozbiljan tehnički problem ili programeri ne bi pokrenuli nuklearnu opciju, ali to je grubo pitanje igrača koji su najviše uložili u igru.
"VERUJEM DA ĆE ONO ŠTO ĆU REĆI, BITI OD VELIKE VAŽNOSTI ZA GRAĐANE SRBIJE" Predsednik Vučić obraća se naciji večeras u 18 časova