Slušaj vest

Novi Xiaomi SU7 Ultra, dugo iščekivani električni automobil, pokrenuo je talas diskusija na internetu, a epicentar debate postao je njegov pozlaćeni logotip na haubi. Kontroverzni detalj izazvao je oštre reakcije, čak i među samim liderima kompanije, uključujući osnivača i izvršnog direktora, Lei Juna, koji je morao da odgovori na optužbe i opravdanja korisnika o ovom luksuznom elementu.

shutterstock Xiaomi SU7 Ultra.jpg
Foto: Shutterstock

"To nije pretenciozno, niti suvišno! Ljudska priroda je da se ponekad oslonimo na sujetu", izjavio je Jun, odgovarajući na mišljenje jednog korisnika koji je branio pozlaćeni logo.

Komentar je glasio: „Za one koji ne planiraju da kupe ovaj automobil, teško je razumeti emocionalnu vrednost koju pruža luksuz. Ako već platim 110.000 dolara za vozilo, nije li prirodno da želim da osećam prestiž?“

Dok su se korisnici delili u mišljenjima, kontroverza o zlatnom logotipu Xiaomi SU7 Ultra nije prestajala da izaziva pažnju. Mnogi se pitaju da li je ovaj detalj zaista potreban ili samo marketing trik.

Xiaomi SU7 Ultra 001.jpg
Foto: Xiaomi

U međuvremenu, na stranu luksuz, javnost je postavila pitanje i sigurnosti. Wang Hua, direktor za odnose sa javnošću, dotakao se mogućnosti krađe i vandalizma koji bi mogli biti izazvani ovim zlatnim amblemom.

On je potvrdio i da svi modeli Xiaomi vozila dolaze sa sistemom nadzora, koji će pomoći da se spreče štete na logotipu i drugim vrednim delovima vozila.

„Kao što je Lei Jun potvrdio, logo je zaista od zlata. Naravno, to može privući neželjene poglede, ali naši automobili dolaze sa naprednim sigurnosnim funkcijama koje korisnicima pružaju dodatnu zaštitu“, izjavio je Hua, dodajući da bi popravka eventualno oštećenog logotipa mogla biti veoma skupa, s obzirom na potencijalne štete na drugim delovima poput boje, poklopca motora ili panela.

Xiaomi SU7 Ultra 002.jpg
Foto: Xiaomi

Lei Jun je takođe potvrdio da Xiaomi SU7 Ultra dolazi u pet različitih boja, međutim, uprkos ranijim spekulacijama da bi logo mogao biti izrađen od karbonskih vlakana sa zlatnim detaljima, Jun je bio jasan: "To je zlato."

Ovaj potez Xiaomi-ja da se usmeri na segment luksuznih električnih vozila s pozlaćenim logotipom izaziva mešovite reakcije, ali jasno je jedno – SU7 Ultra nije samo još jedan električni automobil.

On je simbol prestiža, emocionalne vrednosti, i, naravno, luksuza. Xiaomi, s očiglednim ambicijama da osvoji tržište premijum automobila, već šalje poruku da je spreman za konkurenciju u najelitnijem segmentu.