PET SIGNALA KOJI UKAZUJU DA IMATE LOŠEG ŠEFA: Deluju neprimetno, a stvaraju samo glavobolju! Ovo su CRVENE ZASTAVICE
Foto: Profimedia

ovako ćete znati

PET SIGNALA KOJI UKAZUJU DA IMATE LOŠEG ŠEFA: Deluju neprimetno, a stvaraju samo glavobolju! Ovo su CRVENE ZASTAVICE

Zanimljivosti -

Trećinu dana provedemo na poslu okruženi različitim ljudima i njihovim ličnostima. Nekada i nama nije dan, te se dešava da odišemo nekom negativnom energijom. Međutim, postoje neki obrasci ponašanja kod drugih, tačnije šefova koji su konstanti i koji nas upozoravaju kako da se izborimo sa istim ili da se možda čak klonimo.

Crvene zastavice na koje treba obratiti pažnju su menadžeri koji izbegavaju sukobe i nikada ne rešavaju probleme, koji su neorganizovani ili koji jednostavno vole da vas kontaktiraju kada ste na odmoru o stvarima koje bi apsolutno mogle da sačekaju dok se ne vratite na posao. Evo na šta bi još trebalo da obratite pažnju!

"Glavni lik"

Druga crvena zastavica koji ukazuje na lošeg šefa jeste ukoliko primetite da vaš nadređni zauzima tzv. stav "glavnog lika". Obično ovakve ličnosti žele uvek da su u centru pažnje i uvek sebe stavljaju na prvo mesto. Za razliku od njih, dobar šef će poželeti čitav tim da uključi u rešavanje problema.

Radnik, šef
foto: Profimedia

Prebacivanje krivice

Svako greši, to je ljudska priroda. Bez obzira da li žurite da ispunite rok ili napravite grešku u tabeli, greške su uobičajene na radnom mestu. Veoma je važno kako vaš menadžer reaguje na greške. Mnogi radnici su upoznati sa liderom koji odmah želi da ukaže prstom na krivca. I to je loš pristup! Nije produktivan i ne čini ništa za rešavanje stvarnog problema.

Stres, Vikanje, Šef, Loš šef, posao
foto: Shutter

Favorizacija

Još jedna crvena zastavica koja ukazuje na lošeg šefa jeste favorizovanje određenih radnika samo na osnovu dopadanja. Neki šefovi vole da se igraju favorita i da poklanjaju pažnju i nagrade radnicima koji im se najviše dopadaju.

govor tela, posao, upoznavanje
foto: Profimedia

Komunikacija

Komunikacija je ključna u svim aspektima naših života i to apsolutno uključuje radno mesto. Efikasna komunikacija ima mnoge prednosti u radu, pomaže u poboljšanju rezultata, osiguravajući da svi razumeju svoje dužnosti i odgovornosti, plus pomaže da se radnici održe angažovani i produktivni.

Kada ne znamo šta se dešava, informacije se skrivaju od nas ili se dodeljuju samo na osnovu "potrebe da se zna", to može da dovede do odbijanja zaposlenih.

(Kurir.rs/MONDO)

Bonus video:

01:26

POSAO NE IDE U KUĆU! Milan i Katarina Gromilić otkrili tajnu uspešnog braka EVO KO DRŽI STVARI POD KONTROLOM

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track