Najnovije vesti

LETO JE U TOKU, A VI JOŠ NISTE STESALI FUGURU?! Nije kasno: Top cake za zdrav život i TOPLJENJE masnoća brzo i lako!
Foto: Profimedia

najzgodniji na plaži

LETO JE U TOKU, A VI JOŠ NISTE STESALI FUGURU?! Nije kasno: Top cake za zdrav život i TOPLJENJE masnoća brzo i lako!

Zdravlje

Nije sve izgubljeno ako još niste doveli figuru do savršenstva, još uvek imate vremena, opustite se. Ovo su cake koje će vam pomoći u tome.

 

Nikuda bez doručka

 

Svaki dan vam počinje tako što u žurbi pakujete decu za školu, spremate se za posao i onda, umesto doručka, tek nešto usput gricnete s nogu ili čak preskočite ovaj najvažniji obrok tokom dana. A to svakako nije dobro jer doručak nas razbuđuje i daje energiju za dan pred nama. Takođe, uz doručak se kalorije brže sagorevaju, metabolizam se ubrzava, pa zato nećete imati napade gladi, nećete posezati za grickalicama i samim tim ćete biti vitkiji.

Zato pre nego što krenete bilo gde, pojedite makar musli s koštunjavim voćem ili napravite sendvič od ražanog hleba sa kuvanim jajima ili salatom i sirom.

 

foto: Profimedia

Ne večerajte kasno

 

Obilna večera put je koji vodi ka gojaznosti. A još ako pred spavanje jedete slatkiše, problem je zagarantovan. Zato izbegavajte da jedete kasno uveče, to će vam blokirati organizam, varenje se neće odvijati kako treba, pa će se masne naslage sve više taložiti. Obroke rasporedite ravnomerno tokom dana i gledajte da ne jedete posle 19 sati, a idealno bi bilo najkasnije tri sata pre spavanja.

 

Unosite prave minerale

 

Naš metabolizam ne može da radi kako treba ukoliko ne unosimo preko potrebne minerale, pre svega selen, cink, bakar, jod. Jod je naročito važan jer je zaslužan za pravilan rast i razvoj i za pravilno funkcionisanje hormona štitaste žlezde. A budući da ga naše telo ne proizvodi, neophodno je svakodnevno unositi potrebne količine.

 

Zato je najbolje da jelovnik obogatite morskom ribom, algama, školjkama i drugim plodovima mora. Pored toga, joda ima i u jajima, mleku i mlečnim proizvodima, mesu, tofu siru i soja-sosu. U nešto manjim količinama ima ga u povrću, a prednjače tikvice, beli luk, cvekla. Važno je znati i da se minerali najbolje apsorbuju kroz tečnost, tako da ćete jod najpre nadoknaditi uz mineralnu vodu bogatu njim.

 

foto: Profimedia

Kurir.rs/Žena/Foto: Profimedia

 

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...