Najnovije vesti

RAZBIJEN VELIKI MIT O HRANI: Nutricionistkinja tvrdi da je bolje pojesti parče PICE za doručak nego ovaj ZDRAV obrok!
Foto: Profimedia

tako kaže

RAZBIJEN VELIKI MIT O HRANI: Nutricionistkinja tvrdi da je bolje pojesti parče PICE za doručak nego ovaj ZDRAV obrok!

Zdravlje

Nutricionistkinja iz Njujorka Čelsi Amer tvrdi da je zdravije doručkovati picu nego zašećerene žitarice.

pica, dijeta
foto: Profimedia

Ona za to ima nekoliko argumenata, piše LADbible.

Kriška pice ipak nije bolja od činije muslija bez šećera. Ipak, ako se vaš doručak sastoji od zašećerenih žitarica, razmislite o tome da pređete na krišku margarite.

"Iznenađujuće, pica može biti uravnoteženija opcija za doručak od mnogih žitarica sa šećerom. Kriška obične pice sa sirom sadrži ravnomeranu raspodelu ugljih hidrata, belančevina i masti. Sa druge strane, činija zaslađenih žitarica sa mlekom sa niskim udelom masti uglavnom sadrži šećer i izuzetno je bogata ugljenim hidratima", rekla je Čelsi za ABC News.

Pica, plastika, granicnik
foto: Profinedia

Doktorka Loren Keli, koja se za istu televizijsku mrežu osvrnula na istinitost ovih tvrdnji, rekla je da Amerina "provokativna izjava da je pica bolja od žitarica ima naglasak na tome da žitarice imaju slabu nutritivnu vrednost i da je ljudi jedu sve vreme".

"No, nije ni pica najbolji izbor, ali ljudi obično smatraju picu "cheat" obrokom, što je suprotno od zdravog izbora hrane", dodala je.

Naravno, možete jesti sve što volite umereno, samo se pica tradicionalno ne smatra delom uravnoteženog doručka.

Amer je dodala kako "ne preporučuje picu kao svakodnevni doručak", već traži od ljudi da se "fokusiraju na ravnotežu ugljenih hidrata bogatih vlaknima, nemasnih proteina i zdravih masti kako bi ostali siti tokom celog jutra".

"Šokantno je znati da je pica zdravija od hrane koju deca jedu svako jutro za doručak", istakla je.

"Važno je da više pažnje posvetite onome što se nalazi u hrani i da jedete uravnotežen doručak sa visokim udelom proteina i smanjite ugljiene hidrate iz šećera i pržene hrane", pojasnila je dr Keli.

"Osim toga, važno je napomenuti da na tržištu postoje izvrsne žitarice za doručak. Tražite integralne žitarice sa manje od pet grama šećera po obroku", istakla je Amer.

(Kurir.rs/A.M.)

Bonus video:

ŽAŠTITA OD SUNCA: Saveti kako da sačuvamo zdravlje tokom najtoplijih delova dana, evo koji ljudi su NAJUGROŽENIJI!
00:24

ŽAŠTITA OD SUNCA: Saveti kako da sačuvamo zdravlje tokom najtoplijih delova dana, evo koji ljudi su NAJUGROŽENIJI!

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja