icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

JEDINSTVEN NIZ KOJI VAM ČUVA ZDRAVLJE: Jedite HRANU koja odgovara BROJU I DATUMU vašeg ROĐENJA!

Numerologija

JEDINSTVEN NIZ KOJI VAM ČUVA ZDRAVLJE: Jedite HRANU koja odgovara BROJU I DATUMU vašeg ROĐENJA!

Žena

Numerologija je univerzalni jezik brojeva, a svako od nas rođen je sa jedinstvenim nizom brojeva koji određuje našu ličnost, ali i o tome koju hranu treba da jedemo.

Na primerm vaš datum rođenja je 19. januar 2016.

 

1+9+0+1+2+0+1+6 =202+0=2 Dakle, vaš broj je 2.

 

BROJ 1
Konzumirajte hranu koja sadrži više proteina, a manje šećera i škroba. Izbegavajte masnoće koje izazivaju arteriosklerozu. Za vas je idealna vegetarijanska prehrana, koja će vas zaštititi od srčanih tegoba. Najvažniji sastojak koji biste trebali unositi u organizam je magnezijum-fosfat kojeg možete pronaći u jabukama, krastavcima, borovnicama, šljivama, kokosovom orahu i luku, piše doktor Oz.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 2
Sok od ceđenog lista peršuna i limuna sa ledom sa malo meda. Za vas je idealna hrana bogata proteinima, poput morske ribe i morskih plodova, ali i voće i povrće. Pijte puno vode kako biste olakšali izbacivanje toksina iz organizma.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 3
Holin iz grupe B-vitamina, koji ima važnu ulogu pri razgrađivanju masnoća, za vas je veoma važan. Nedostatak ovog vitamina uzrokuje bolesti jetre. Može se naći u pšeničnim klicama i soji. Trojke dobro reaguju na istočnjačke alternativne terapije kao što su akupunktura i makrobiotika. Najvažniji sastojak vašeg jelovnika trebao bi biti silicijum-dioksid, a možete ga pronaći u jagodama, suvim šljivama, smokvama i trešnjama. Preporučuje se i čaj od žalfije-kadulje.

 

Foto Profimedia
Foto Profimedia

BROJ 4
Da bi četvorke održale telesnu i koštanu strukturu, moraju jesti namirnice bogate kalcij-fosfatom, a on se može pronaći u krastavcima, jagodama, kupusu, špinatu, bademima, borovnicama, smokvama i šljivama.

 

Foto Šhuterstock
Foto Šhuterstock

BROJ 5
Pre svega morate opustiti živce-nerve, a to ćete postići prehranom koja je bogata kalcijumom poput zelenog lisnatog povrća, mleka, mlečnih proizvoda i žitarica, posebno integralnih. Važno je da se bavite fizičkim aktivnostima u prirodi.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 6
Jedite što više ribe i namirnice biljnog porekla. Jedite polako. Naučite tehnike disanja i vežbe rastezanja. To je dobar način da se krv obogati kiseonikom i tako poboljšate slabu cirkulaciju krvi kojoj ste skloni. Za kontrolu vode u organizmu bitan je natrijum-sulfat. Zato jedite što više špinata, blitve, krastavaca, cvekle, karfiola, luka i bundeve.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 7
Za vas su namirnice bogate fosforom, npr. riba. Taj je mineral odličan za mišiće. Konzumirajte i selen kojim obiluju orasi, zeleno lisnato povrće, ananas i semenke. Nakon 40. godine života unosite više vitamina E kako biste se zaštitili od vaskularnih problema.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 8
Skloni ste lošoj moždanoj cirkulaciji i začepljenju krvnih žila u mozgu, stoga izbegavajte masnu hranu, meso i začinjena jela. potreban vam je kalcijum-fosfat, koji regeneriše moždane ćelije i nervno-živčano tkivo. Ima ga u zelenoj salati, karfiolu, spanaću, rotkvici, celeru, cvekli-cikli, luku, jabukama, limunu i orasima. Konzumirajte više voća i povrća, te ribe. Pijte sveže ceđene voćne sokove kako biste u organizam uneli više vitamina.

 

Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

BROJ 9
Za vas je najbolja sirova hrana, ali i hrana bogata proteinima. Jogurt, orasi i sirevi su idealne namirnice za vas. Fosfati gvožđa-željeza se mogu naći u salati, krastavcima, bademima, orasima, grožđicama i jagodama. Devetkama često nedostaje jod, što dovodi do problema sa štitnom žlezdom i izaziva suvu kožu i oscilacije u telesnoj težini, ali i u temperaturi tela. Najbolji izvor organskog joda je morska hrana.

 

Foto Shuttersotck
Foto Shuttersotck

vesnamihajlovicblog.wordpress.com

 

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.