icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

(FOTO) SMRŠALA ČAK 45 KILOGRAMA: Nije držala dijete, a ovo su njenih 5 saveta kako je uspela!
Foto: profimedia

bez izgladnjivanja

(FOTO) SMRŠALA ČAK 45 KILOGRAMA: Nije držala dijete, a ovo su njenih 5 saveta kako je uspela!

Žena

Kada želimo da smršamo, obično posežemo za raznim dijetama. Primer jedne Britanke pokazuje da se sve može kad se hoće, i to bez izgladnjivanja. 

 

Džesika Gerlog je smršala čak 45 kilograma, a nije bila na dijeti. Ovo je njenih pet saveta bez kojih ne bi uspela.

 

"Ljudi me stalno pitaju kako sam izgubila 45 kilograma, šta sam jela, koje vežbe sam praktikovala, ali da vam budem iskrena ja uopšte nisam bila na dijeti. Što se tiče ishrane, uvela sam jedino kontrolisanje porcija, pazivši da unosim samo zdrave namirnice. Najveći problem je bio promeniti ugao razmišljanja", priča Džesika Gerlog.

Zaboravite dijete

"Čak ni ne volim reč dijeta. Za mene kada čujem da ne treba to da jedem znači upravo obrnuto. Naučila sam da jedem ispravno. Počela sam sve više da kuvam hranu i prestala sam da jedem po restoranima. Tek kad sami kuvate, onda shvatate koje sastojke unosite u organizam. Takođe, uvela sam pravilo da mi poslednji obrok bude u 20h, ali ako bih imala želju za slatkišima, zadovoljila bih je i nastavila dalje", kaže Džesika.

Koristite tegove

"Kada sam ušetala u teretanu, nisam imala pojma ništa da koristim sem trake za trčanje. Onda sam unajmila personalnog trenera koji me je naučio važnosti treninranja sa tegovima. Naučila sam da izgradnjom mišića sagorevam masti".

Jedite jabuke

"Jabuke su najbolji trik za gubljenje kilograma. One zadovoljavaju želju za slatkišima, ali mogu utoliti i glad. Možete dodati maslac od kikirikija na jabuke i napraviti sebi odličan obrok nakon treninga", objašnjava.

 

Budite pozitivni, ne odustajte

"Nisu svi dani savršeni i niko na svetu nije savršen. Morate znati da ustanete nakon što jednom padnete. I ako nekad pokleknete, važno je da osetite pokajanje i i dalje želju za mršavljenje. Važno je da ne odustajete i da nastavite da se pridržavate prvobitnih pravila, praveći se da se ništa nije desilo".

 

 

(Kurir.rs / Super žena, Foto: Profimedia)

 

 

 

 

 

 

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.