Popularna selfi poza "dak fejs" je davna prošlost. Ako pažljivo prosmatrate svoj feed na Instagramu, videćete da mnoštvo devojaka na fotografijama ima istu pozu i čini se da je društvenim mrežama zavladao novi trend koji se zove "Dead face", odnosno mrtvo lice.
Influenseri na svojim fotkama sve više poziraju sa zaokrenutim očima i praznim izrazom lica jer im to omogućuje da "ironično izraze lepotu", barem tako tvrde upućeni. Trend predvode zvezde Euforije, a slede ih i drugi influenseri.
"Trend, koji uključuje cool slike s napućanim usnama, širokim zakolutanim očima i ljupkim licem preplavio je Instagram jer devojke i žene vole ideju da ironično izražavaju lepotu", rekla je psihoterapeutkinja Barbara Santini i dodala da žene često nastoje da izgledaju neuredno, što je takođe deo ovog trenda.
I moda sluša šta se događa na TikToku Slavna stilistkinja Rošel Vajt rekla je da se stil "soft-grunge" zaista vraća u modni svet, kao i da su ga slavne ličnosti poput Korni Kardašijan i Megan Fox već pihvatile.
"Mislim da TikTok ima ulogu u ovom povratku. Osećam da neki ljudi potcenjuju moć TikToka i uticaj koji trenutno ima na modu. Kreatori sadržaja na platformi prešli su u široke košulje, glomazne čizme i iscepane farmerke".
Trend izgleda prihvata i moda, pa su tako neke onlajn prodavnice kao što su ASOS, Shein i Pretty Little Thing svoju ponudu obogatile velikim majicama, širokim farmerkama i kariranim košuljama.
(Kurir.rs)
Bonus video