OLUJE NEMA, ALI ONI PUNE DŽEPOVE: Američke firme koriste prognozu da se reklamiraju
Foto: AP

Nekom majka, nekom maćeha...

OLUJE NEMA, ALI ONI PUNE DŽEPOVE: Američke firme koriste prognozu da se reklamiraju

Planeta -
Iako su mnoge kompanije zatvorene i veliki broj ljudi nije na svojim radnim mestima, američke firme snašle se da i u ovoj elementarnoj nepogodi dobro zarade

Istočnu obalu SAD zahvatilo je snežno nevreme, istina ne "oluja nad olujama", kako su meteorolozi najavljivali, ali ipak dovoljno da se poremeti život u velikim gradovima, što je donelo veliku zaradu firmama koje se reklamiraju na internetu.

Da bi objavljivali i razmenjivali najnovije informacije o snežnoj oluji, korisnici popularne društvene mreže Tviter koriste hešteg #Snowmageddon2015, ali koriste ga i kompanije kao idealan kanal za reklamiranje svojih proizvoda koji su, eto, idealni za trenutnu situaciju.

"Mercedes benc" je tako je pod heštegom #Snowmageddon2015 objavio video svog terenca koji se nadmoćno robija kroz snijeg, softverska kompanija poručila je da preko njihovog "GoToMyPc" možete da se povežete sa svojim kompjuterom na poslu i tako da radite od kuće, dok je hotelski lanac "Hilton" objavio fotografiju zalaska sunca nad morem uz poruku "Ako sada želite da pobegnete...".

"Ništa nije dobro kao začinjena piletina koja će vas ugrejati", napisao je na Titteru restoran "Popajeva piletina" (Popeyes Chicken), a prodavac elektronskih knjiga "eBook Romance" preporučio je Tviterašima da prekrate vreme uz neki njihov ljubić.

Iako su mnoge kompanije zatvorene i veliki broj ljudi nije na svojim radnim mestima, uopšte ne treba sumnjati u to da će američke firme i u ovoj elementarnoj nepogodi jako dobro zaraditi.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track