NE ŽALI KEŠ DA UĐE U BELU KUĆU: Blumberg svojim oglasima može da kupi sve ostale kandidate! Ni Tramp ne troši toliko!
Foto: Profimedia, EPA

kampanja

NE ŽALI KEŠ DA UĐE U BELU KUĆU: Blumberg svojim oglasima može da kupi sve ostale kandidate! Ni Tramp ne troši toliko!

Planeta -

Oglasi Majka Blumberga kojima promoviše sebe kao kandidata za demokratsku nominaciju za predsednika SAD na Fejsbuku dvostruko su brojniji nego oglasi svih ostalih kandidata uključujući i one iz republikanke stranke.

Od 2,3 milijarde oglasa koji su korisnicima Fejsbuka prikazani 2020. godine, više od 1,5 milijardi, ili 69 odsto, pripalo je Blumbergu.

Sledeći najbliži kandidat u pogledu pojavljivanja oglasa bio je Tramp, sa 12 odsto, dok je sledeći najbliži demokratski protivnik Blumberga bio Berni Sanders, sa samo 7 odsto ukupnog broja pregleda Fejsbuk korisnika.

Blumbergova kampanja ubacila je 45 miliona dolara na Fejbuk oglase za samo tri meseca, što je više nego 20 miliona dolara koje je predsednik Tramp potrošio na platformi tokom cele 2019. godine, objavio je Gardian.

Guardian je koristio Facebook arhivu političkih oglasa za izgradnju baze podataka u kojoj je pronađeno 142.937 oglasa koje je vodila Blumbergova kampanja od sredine novembra. Kampanja je uglavnom usredsredila svoje oglase na Trampa (potrošio je 12,5 miliona dolara da bi se postiglo 554 miliona pojavljivanja) i zdravstvo (7,2 miliona dolara da bi se 418 miliona prikazivalo), pokazuje analiza Gardiana.

Blumbergovo lično bogatstvo omogućilo je njegovoj kampanji da ubacuje ogromne količine novca ne samo u Fejsbuk oglase, već i 126,5 miliona dolara u tradicionalne TV oglase samo od januara, prenosi Rojters, kao i oglas od 11 miliona dolara tokom Superola i prosečno 5 miliona dolara nedeljno na Gugle oglasima, po Vašington Postu.

Blumbergova strategija digitalne kampanje takođe je nedavno privukla pažnju zbog nekonvencionalnog napora da plati uticajima na širenje pro-Blumbergovih sadržaja u nastojanju da bivši gradonačelnik Njujorka postane popularan među njihovim pratiocima.

Kurir.rs/Business Insider Foto: Profimedia, EPA

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track