LIGA ŠAMPIONA IZ UGLA MARKETINGA: Zvezda u Evropi ojačala i državu Srbiju!
Foto: Privatna arhiva

u centar

LIGA ŠAMPIONA IZ UGLA MARKETINGA: Zvezda u Evropi ojačala i državu Srbiju!

Fudbal -

Ekonomski stručnjak Zoran Avramović posle plasmana crveno-belih u elitu otkriva da već dve nedelje lepa slika o našoj zemlji i klubu odlazi u svet

Ekonomski stručnjak i direktor marketinga SD Crvena zvezda, autor nekoliko knjiga o marketingu u fudbalu, Zoran Avramović, tvrdi da je plasman u Ligu šampiona doneo Evropi pozitivnu sliku o Srbiji. Utakmice protiv Napolija, PSŽ i Liverpula trebalo bi da predstavljaju praznik za sve poklonike fudbala u našoj zemlji.

- Za Crvenu zvezdu sledi sezona spektakla i treba uživati u njoj. Klub je pokazao u ovoj i prošloj sezoni da pravi pozitivnu emociju, sentimentalnost i vrednost u društvu. Dobra atmosfera gradi veliko ime, a Crvena zvezda je sačuvala svoj veliki brend, uprkos svim nedaćama i on danas kruži Evropom - rekao je za Kurir Zoran Avramović i dodao:

foto: Starsport

- Fudbal je jedini sport koji dozvoljava da David pobedi Golijata! Važan je novac, ali nije presudan. Mene su posebno impresionirale strast i ljubav navijača prema Crvenoj zvezdi. Uprkos modernoj tehnologiji, kupovini karata preko interneta, ljudi su stali u redove da bi kupili ulaznice. I ta slika je otišla u svet. Najveći benefit je što takva pozitivna priča o Beogradu i Srbiji preko UEFA ide u svet. Crvena zvezda ima srce, a ono sve govori. Pustite te milione o kojima se priča.

Zoran Avramović ubeđen je da će čelnici Crvene zvezde znati da iskoriste priliku koja im se ukazala.

- Izuzetne čestitke zaslužuju svi u klubu, počev od rukovodstva, preko stručnog štaba, do igrača, za istrajnost i upornost. Bilo bi dobro da ovo postane navika za Crvenu zvezdu, Beograd i Srbiju.

foto: Privatna arhiva

Marketinški stručnjak koji je svojevremeno bio u bordovima UEFA pozdravlja novi koncept Lige šampiona.

- UEFA kao organizacija postavila se iznad FIFA samo zbog Lige šampiona, takmičenja koje se održava svake godine. Zaštitili su klubove iz bogatih zemalja, uvukli Rusiju i Tursku, koje imaju velika tržišta, a otvorili prozor zemljama poput Srbije da uđe u to društvo odabranih. Liga šampiona je napravila istoriju u fudbalu tako što se otvorila. Transparentnost nagradnih fondova, da se sve zna u evro, omogućila je toliku snagu Ligi šampiona - zaključio je Avramović.

Biznis i emocije

Zvezda veći brend od Red bula

Zoran Avramović posebno apostrofira duel Crvene zvezde i Salcburga. - Bio je to sudar dva velika brenda! Red bul i Crvena zvezda! Na kraju je trijumfovala Zvezda, ali kako?! Na emociju i energiju! Strast! Bila je to utakmica savršenstva, od igrača i trenera do publike Crvene zvezde. To bogati Austrijanci nisu imali.

Britanci se raspisali

Kad Gardijan hvali Zvezdu...

Kao čovek koji redovno čita stranu štampu, Avramović je impresioniran pažnjom kojom su u Velikoj Britaniji propratili povratak Crvene zvezde u Ligu šampiona: - Oni znaju da je Zvezda evropski prvak iz 1991. godine. Evropa je lepo ispratila plasman Crvene zvezde u Ligu šampiona. Danima se u engleskim medijima pisalo o tome, a posebno je bio upečatljiv naslov u Gardijanu, koji je glasio "Povratak u budućnost", uz dodatak "klub velike reputacije" na mestu koje zaslužuje.

Kurir sport/Aleksandar Radonić

Foto: Privatna arhiva

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track