Đoković u Uniklo opremi
Foto: KURIR

Đoković u Uniklo opremi

Tenis -
Najbolji teniser sveta potpisao je u Parizu petogodišnji sponzorski ugovor sa jednim od najprestiznijih svetskih brendova - japanskim proizvođačem sportske odece i opreme Uniklo

PARIZ - Najbolji teniser sveta Novak Đokovic potpisao je u sredu u Parizu petogodišnji sponzorski ugovor sa jednim od najprestiznijih svetskih brendova - japanskim proizvođačem sportske odece i opreme Uniklo.

Prema ugovor Đoković će odeću ove kompanije nositi na terenu i van njega, a Uniklo će kreirati posebnu liniju sportske odeće, čiji je promoter biti svetski teniser broj 1.

Finanijski detalji ugovora nisu saopšteni, ali, prema saznanjima pojedinih svetskih medija u ugovoru ne postoji mogućnost otkupa.

"Vreme je da krenemo dalje", rekao je kratko Đoković na promociji i otkrio da će i dalje igrati u "Adidas" patikama.

"Imam životnu filozofiju koju volim da nazivam "budi jedinstven", zasnovanu na mojoj strasti, porivu i želji da stalno napredujem. Posvećen sam tome da postanem najbolji mogući teniser, kao i najbolja osoba i imam stalnu želju da pomognem drugim ljudima, posebno deci, koji su imali manje sreće od mene", kazao je Đoković u Parizu na potpisivanju ugovora sa Japanskom kompanijom Uniklo čiju će sportsku opremu nositi narednih pet godina, a prvi put na Rolan Garosu, koji počinje 27. maja u glavnom gradu Francuske.

Tokom potpisivanja ugovora zvaničnici Unikla su objavili i da će izraditi posebno dizajniranu majicu od čije će prodaje sredstva biti usmerena u humanitarni fond srpskog tenisera za pomoć deci.

Đoković je saradnju sa prethodnim sponzorom kompanijom Serđo Takini završio pre dva dana na turniru u Rimu.

Uniklo, ćerka-firma Fast Retailing Co. je najjači brend u Japanu kao i poslovni gigant na globalnom nivou, ciju su opremu nosili japanski atletičari na Olimpijskim igrama 1988, 2002 i 2004. godine

Oni imaju 92 prodavnice u Tokiju i 840 širom Japana, kao i 200 prodavnica u svetu. Najekskluzivnija je ona na Petoj aveniji u Njujorku, koja se prostire na više od 8.000 kvadratnih metara.

Njihovi najveci konkurenti su H&M i Zara, sto je dokaz da se firma okrenula proizvodnji kežual odece, a da je i istovremeno posvećena proizvodnji kvalitetne sportske opreme i inovacijama u tehnologiji i tekstilnoj industriji.

http://www.youtube.com/watch?v=CdiF-_wqsvY

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track