ALEKSANDAR ŠAPIĆ: Višnjička je deo magistrale koju čine tunel i novi most, što menja saobraćajnu arhitekturu grada!
Foto: Foto: Grad Beograd

rekonstrukcija

ALEKSANDAR ŠAPIĆ: Višnjička je deo magistrale koju čine tunel i novi most, što menja saobraćajnu arhitekturu grada!

Beograd -

Za četiri godine Višnjička ulica će biti sastavni deo magistrale koja će se ulivati u budući tunel od Bulevara despota Stefana do Ekonomskog fakulteta i nadalje preko novog mosta i nove saobraćajnice u Novom Beogradu, a ta magistrala suštinski će promeniti saobraćajnu arhitekturu Beograda, rekao je predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić.

- Za četiri godine biće gotovi tunel, novi most i velika saobraćajnica u Novom Beogradu. Biće urađeno mnogo stvari koje su sada u toku. Mislim da će Beograd za četiri godine zaista imati treću veliku promenu. Prva je bila posle 2000. godine jer su devedesete godine bile godine zastoja, druga je započela 2015. godine realizacijom projekta „Beograd na vodi” koji je promenio čitavu percepciju Beograda. Mislim da sada, od 2024. do 2028. godine, treba da nastupi ta treća faza. Beograd se menja ogromnom brzinom, a paralelno se dešavaju stvari vezane za uvođenje reda u grad - rekao je Šapić.

Aleksandar Šapić
foto: Foto: Grad Beograd
Aleksandar Šapić
foto: Foto: Grad Beograd
Aleksandar Šapić
foto: Foto: Grad Beograd

On je danas obišao rekonstruisanu saobraćajnu deonicu od Ulice Mije Kovačevića do Bogoslovije, što je, kako je naveo, još jedan pokazatelj da rokovi i prilikom velikih radova u gradu mogu da se poštuju. Kako je i bilo najavljeno, rekonstrukcija je završena oko mesec i po dana nakon okončanih radova na obnovi i proširenju Višnjičke ulice, čime je zapravo i čitav ovaj veliki projekat završen.

Aleksandar Šapić
foto: Foto: Grad Beograd
Aleksandar Šapić
foto: Foto: Grad Beograd

- Ovo je još jedan pokazatelj onoga što smo obećali pre godinu dana, da je moguće da se velike i važne stvari urade u normalnom roku i kvalitetno. Od Rospi ćurpije danas imamo po tri trake sa svake strane, zatim do Bogoslovije po dve trake, a dolazak i prijem do Dečje bolnice više nije ugrožen. Saobraćaj je tokom čitave rekonstrukcije sve vreme tekao, jesu bile gužve, ali sada se barem vidi i zbog čega. Ovakav princip primenjen je na još nekoliko mesta i gde god možemo beogradske ulice ćemo širiti, uz obezbeđivanje potpuno nezavisne trake za javni prevoz i boljeg protoka vozila. Mislim da ljudi koji žive ili prolaze ovim krajem mogu da vide koliko im je saobraćajna realnost promenjena - istakao je Šapić.

Kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track