NASTAVLJA SE KAMPANJA MEDIJA U VLASNIŠTVU JUNAJTED GRUPE: Neistine i medijske manipulacije kao odgovor na tržišne uspehe Telekoma
Foto: Marina Lopičić

Cilj urušavanjE ugleda Telekoma SrbijA

NASTAVLJA SE KAMPANJA MEDIJA U VLASNIŠTVU JUNAJTED GRUPE: Neistine i medijske manipulacije kao odgovor na tržišne uspehe Telekoma

InfoBiz -

BEOGRAD - Mediji u vlasništvu United grupe ne biraju sredstva u plasiranju neistina sa ciljem urušavanja ugleda Telekoma Srbija. Svedoci toga smo posebno poslednje tri godine od kada je Telekom Srbija pokrenuo ambiciozni razvojni projekat na tržištu Srbije i regiona.

Najnovija u nizu neistina medija u vlasništvu United grupe jeste pokušaj da planiranu javnu nabavku „Infrastruktura železnice Srbije“ proglasi za avansno plaćanje Telekomu Srbija, navodi se u saopštenju Telekoma.

S tim u vezi, a radi istinitog informisanja javnosti, važno je istaći sledeće činjenice: Telekom Srbija nema zaključen ugovor o pružanju telekomunikacionih usluga sa kompanijom Infrastruktura železnice Srbije za 2022. godinu.

Svoje usluge Telekom Srbija ne naplaćuje unapred, avansno, već mesec za mesec i to nakon završenog obračunskog perioda.

Metodi koje United grupa i mediji u njenom vlasništvu koriste su u toj meri besmisleni i zlonamerni da najviše govore o nemoći da se u fer tržišnoj utakmici izbore sa Telekomom Srbija.

Kurir.rs

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track