Najnovije vesti

OTKRIVAMO: Šta se stvarno desilo u trci za Premijer ligu! KOLIKO JE JUNAJTED GRUPA ZAISTA PONUDILA ZA ENGLESKI FUDBAL
Foto: Profimedia

Telekom u produžecima pobedio Junajted grupu

OTKRIVAMO: Šta se stvarno desilo u trci za Premijer ligu! KOLIKO JE JUNAJTED GRUPA ZAISTA PONUDILA ZA ENGLESKI FUDBAL

Društvo

Mediji u vlasništvu Junajted grupe (N1, Nova S, Danas) danima osipaju paljbu na Telekom Srbija zbog, kako je agencija Beta objavila, izdvojenih 600 miliona evra za šestogodišnji prenos Premijer lige. U sveopštoj kuknjavi ovi mediji ističu kako prava za najatraktivnije fudbalsko takmičenje koštaju čak 10 puta manje, sve vreme dovodeći javnost u zabludu da Telekom rasipa novac poreskih obveznika i da je sve učinjeno bez ikakve finansijske računice.

Istovremeno, mediji u vlasništvu Dragana Šolaka nijednog trenutka nisu otkrili kolika je bila stvarna ponuda ove kompanije i njihovih partnera u ovom poslu u trci sa Telekomom, a kako Kurir saznaje, za to su imali i dobar razlog.

Naime, prema informacijama našeg izvora iz Junajted grupe, ova kompanija je izgubila u nadmetanju za prenose Premijer lige za oko 30 miliona evra, što znači da su Junajted grupa i njeni partneri za šest godina emitovanja ovih utakmica ponudili između 560 i 580 miliona evra, odnosno samo pet do šest odsto manje.

- Ponuda SBB, odnosno Junajted grupe bila je za oko 5 miliona evra manja od ponude Telekoma Srbija na godišnjem nivou. Mi smo u prvom krugu ponudili 35 miliona, a u drugom oko 95 miliona evra po sezoni, za šta su naši direktori mislili da je više nego dovoljno. Ispostavilo se da nije i da smo izgubili za oko 30 miliona evra u ukupnom iznosu. Naša ponuda za šest godina bila je između 560 i 580 miliona evra - kaže izvor Kurira i dodaje:

- Iskreno, bili smo ubeđeni da je taj posao naš i da ne postoji šansa da izgubimo. Da ne kažem da su se pojedini direktori već i hvalili unapred završenim poslom. Zato smo svi bili u šoku kada smo saznali da je Telekom Srbija dobio posao - rekao je naš izvor iz Junajted grupe.

Međutim, na N1 i Novoj S, kao i u listu Danas, u brojnim prilozima i tekstovima o ovoj temi nigde nije otkriveno kolika je bila prava ponuda ove kompanije, već se uporno plasiraju nepotpune informacije s ciljem da se javnost potpuno dezinfomiše. Tako se, između ostalih, oglasio i Nemanja Simeunović, direktor Sport kluba, televizije na kojoj će se još samo sledeće sezone emitovati Premijer liga, rekavši kako su oni prava na prenose utakmica Premijer lige plaćali 12 miliona evra godišnje, kao i da je "nemoguće da cena od 600 miliona evra za šest godina bude isplativa, jer su zemlje sa mnogo više stanovnika i korisnika, platile nekoliko puta manje od Telekoma".

Takođe, saopštenjem se oglasila i sama Junajted grupa, u kom tvrde da su oni ponudili 35 miliona evra godišnje za ove utakmice. Stidljivo je navedeno da je to bila ponuda Junajted grupe u prvom krugu nadmetanja sa Telekomom, ali su iz ove kompanije perfidno prećutali koliko su ponudili u drugom krugu, što je za Kurir otkrio izvor iz njihove kompanije. Inače, na naše pitanje zašto je direktor Sportkluba Simeunović u javnost izašao sa nepotpunim informacijama, naš izvor nam je rekao: "Mislite li da se on pita šta će da izjavi u medijima".

Nakon ovih otkrića, jasno je da su se iz Junajted grupe svesno odlučili na obmanu i manipulaciju, kako bi pokušali da diskredituju Telekom koji ih je pobedio u ovoj tržišnoj utakmici, i to fudbalskim rečnikom rečeno, u produžecima.Legitimno je da neko smatra da je suma od 600 miliona evra za šestogodišnji prenos Premijer lige visoka, ali je sasvim druga stvar kada onaj ko je izgubio u tom nadmetanju obmanjuje javnost tvrdnjama da taj posao košta 10 puta manje. I ako iz Junajted grupe već tvrde da bogatije zemlje sa više korisnika i stanovnika plaćaju daleko manje iznose za prenos, zašto je onda i sama Junajted grupa ponudila basnoslovnu cifru. Zašto su izašli sa ponudom od 95 miliona evra po sezoni i kako bi se njima taj posao isplatio, a istovremeno tvrde da će Telekom doživeti veliki gubitak.

Očigledno je na delu politika dvostrukih standarda, ali i bes i nemirenje sa činjenicom da je Junajted grupa prepustila konkurentu najprofitabilniji program iz televizijske ponude ne samo u Srbiji, već i u celom regionu. Ili sportski rečeno, ko gubi ima pravo da se ljuti.

Kurir.rs

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...
track