OTVORENO PISMO NOVINARA: Nema istine bez kritike

Direktno

Društvo -

Izložba „Necenzurisane laži“ ogledalo je vlasti, ističe se u otvorenom pismu više novinara, urednika i karikaturista.

- Istina je ključna reč za svakog ko želi da bude novinar, a istine nema bez kritike. Proglašavati istinu i kritiku za laž pogubno je za slobodu izražavanja, državu, društvo u celini. Još je opasnije u politički raspolućenoj Srbiji praviti svojevrsne spiskove kritički nastrojenih novinara i novinarki. Zato pozivamo Aleksandra Vučića da, dok razgleda takozvanu izložbu, pokuša da shvati koliko je rizično sputavati istinu, plasirati laži i ohrabrivati agresivnost prema svima koji iskazuju javno drugačije stavove i ubeđenja - navedeno je u pismu:- Izložba „Necenzurisane laži“ ogledalo je vlasti, a ne nas „eksponata“. Zato je i odgovornost na istinskom autoru ove postavke Aleksandru Vučiću, predsedniku SNS. Odgovornost, pre svega, prema građanima Srbije jer odnos predsednika najjače i najuticajnije stranke prema istini i kritici opredeliće pravac u kojem će se srpsko društvo kretati. Potpisnici se ne stide niti odriču ijedne svoje rečenice, teksta, karikature ili naslovne strane. Naprotiv, ubeđeni smo da svako od nas na svoj način doprinosi demokratskom razvoju Srbije i to ćemo i ubuduće činiti. Bilo bi korisno kad bi to konačno shvatio i Vučić, zbog sebe, zbog novinara i novinarki, zbog građana Srbije. Bićemo veoma zadovoljni ako će mu poseta izložbi u tome pomoći.Pismo su potpisali Predrag Koraksić Corax, Dušan Petričić, Dušan Mašić, Olja Bećković, Dragoljub Draža Petrović, Nikola Tomić, Žarko Jokanović, Vukašin Obradović, Tanja Jordović, Slaviša Lekić, Slobodan Georgijev, Branko Čečen i Marko Somborac.