icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

MISLITE O OVOM KAD KUPUJETE! ISPOVEST PRODAVAČICE ZGADIĆE VAM ŽIVOT Devojke haljinu iznosaju pa smrdljivu vrate i traže pare!  Evo kako menjaju cipele...
Foto: AP/Ilustracija

Bizaran trend sa Zapada

MISLITE O OVOM KAD KUPUJETE! ISPOVEST PRODAVAČICE ZGADIĆE VAM ŽIVOT Devojke haljinu iznosaju pa smrdljivu vrate i traže pare! Evo kako menjaju cipele...

Društvo

Bizaran trend sa Zapada stigao je na Balkan.

 

Naime, sve više prodavnica odeća u Srbili, ali i regionu muči muku sa kupcima koji vraćaju odeću pod izgovorom da je u pitanju roba sa greškom, da bi se na kraju ispostavilo da su odeću nosili, pa vratili!

 

Reč je o zloupotrebljavanju dobre poslovne prakse koja omogućuje potrošačima da kupljenu odeću i obuću zamene ili dobiju povrat novca. Kupci, naime, ciljano uzimaju određeni odevni predmet, obuku ga i vraćaju u roku od nekoliko dana u radnju.

 

Takva praksa uzela je maha zbog snimanja za društvene mreže, najviše za Instagram, kojem je najsklonija mlađa populacija. Princip je takav da se osoba fotografiše u određenoj odevnoj kombinaciji koju potom vraća natrag u butik, uzima novi komad i tako unedogled.

foto: Profimedia

 

 

- Povrat robe smo pre povezivali s slavljima poput venčanja i slično. Najviše tih povrata imali bismo, naime, ponedeljkom, a među odećom koja nam se vraćala bilo je najviše one svečane, poput kombinezona, haljina, muških košulja, odela... Oni bi to, dakle, uredno navukli na sebe s etiketom ili bi je možda pažljivo skinuli, pa vratili. Neki bi pokušavali da dobiju novac i za evidentno nošenu robu koja bi smrdela na cigarete ili znoj, ali takve reklamacije nismo odobravali - pričaju zaposlene iz jednog poznatog butika za Alo.

 

U slučaju, pak, neodobravanja reklamacije, kupci se služe raznim smicalicama kako bi dokazali da su kupili robu s greškom i da zato treba da dobiju natrag svoj novac.

 

- Obično rašiju šav navodeći kako je pukao dok su se saginjali ili sedali, što govori o nekvalitetnoj izradi. To, naravno, nema veze s istinom. Osim toga, devojke bi znale da dolaze s potpuno odlomljenom petom neke salonke tražeći novac dva dana nakon kupovine. E, sad ti dokaži da to nije istina, odnosno da je mušterija sama pukla tu petu jer joj više ne trebaju salonke u plavoj, već u crvenoj boji. U takvim slučajevima je zbilja teško dokazati i kupac obično pobeđuje, a radnja je na gubitku jer ta roba ide u otpis - pričaju prodavačice koje se svakodnevno susreću s ovakvim situacijama.

 

Alo

 

 

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.