Najnovije vesti

FINANSIJSKI DIREKTOR NIS-A: “Prethodne krize su nas naučile da ne gubimo iz vida dalji razvoj kompanije”
Foto: NIS

FINANSIJSKI DIREKTOR NIS-A: “Prethodne krize su nas naučile da ne gubimo iz vida dalji razvoj kompanije”

Društvo

Osvrćući se na globalnu pandemiju, praćenu krizom koja je pogodila naftni sektor, Anton Čerepanov, finansijski direktor NIS-a, analizirao je trenutne okolnosti, kao i korake koje najveća srpska naftna kompanija preduzima kako bi prebrodila nepovoljan poslovni period.

“Nije tajna da su finansijska disciplina i očuvanje likvidnosti naši prioriteti u ovom trenutku. Uštede u svim oblastima koje nisu ključne za biznis i jačanje efikasnosti poslovanja biće naš dugotrajni fokus”, piše Čerepanov u svom autorskom tekstu za Biznis Magazin.

On dalje pojašnjava da je nastavak ulaganja u razvoj kompanije ipak ključ, kako za prevazilaženje trenutnih poteškoća, tako i za povećanje njene vrednosti u budućnosti: “Međutim, prethodne krize su nas naučile da ne smemo da gubimo iz vida dalji razvoj kompanije. Zato ćemo nastaviti sa ulaganjima u naše ključne projekte koji će nam doneti najviše benefita u budućnosti. Jedino na ovaj način iz sadašnjih okolnosti možemo izaći onako kako se to od NIS-a i očekuje. Da bude snažna kompanija koja značajno doprinosi budžetu Srbije i koja svojim investicijama pokreće domaću privredu. Da očuva socijalnu stabilnost zaposlenih i stvara nove vrednosti za svoje akcionare. I na kraju, ali ne i najmanje važno, da i dalje bude pouzdani partner za razvoj zajednice u kojoj posluje. Sve što smo do sada preduzeli čini me uverenim da će NIS uspešno prebroditi i ovu oluju.”

Finansijski direktor NIS-a ističe važnost činjenice da je NIS u krizu ušao sa odličnim rezultatima i operativnim pokazateljima, što aktuelnu situaciju u mnogome olakšava. On se osvrće I na važnost ljudi koji čine srce kompanije I sa optizmimom gleda na predstojeći period: “Imamo tim od preko 11.000 motivisanih profesionalaca čija su stručnost i posvećenost došli do punog izražaja tokom nesvakidašnjeg rada u uslovima borbe protiv COVID-19 i tržišne volatilnosti. Zahvaljujući tome veoma brzo smo se adaptirali na nove uslove i organizovali rad na daljinu za zaposlene u administraciji, uz digitalizaciju velikog broja procesa koji su se prethodno realizovali u papirnoj formi. Sve to omogućilo nam je da prvi talas krize amortizujemo oslanjajući se na sopstvene snage i sa mnogo više optimizma gledamo na nastavak godine.”

Promo tekst

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...