Direktor Mekena: Naši slogani su svetski

Intervju, Ričard Boner Dejvis

Direktor Mekena: Naši slogani su svetski

Društvo -
Poruku „Ili jesi ili nisi“ koju smo osmislili za „lav“ pivo potrošači ne zaboravljaju, i na to smo ponosni

BEOGRAD - Dobro izražena istina!To je naš moto i princip, star jedan vek, skoro koliko i postoji kompanija „Meken“. Njime se vodimo, izjavio je u intervjuu za Kurir direktor kompanije „Meken“ za centralnu i istočnu Evropu Ričard Boner Dejvis. Ova kreativna agencija nedavno je proslavila 15 godina od osnivanja i poslovanja u Srbiji.♦ Šta je to što „Meken“ ima u odnosu na konkurenciju?- Kao i kod većine industrijskih grana, konkurencija u našem poslu je izuzetno jaka. Rezultati našeg principa kojim se vodimo jesu uspešni brendovi izraženi kroz slogane koji su i dalje prepoznatljivi. Na primer: „Loreal“ - „Jer vi to zaslužujete“, „Koka-Kola“ - „Otvori za radost“ ili kao kod vas u Srbiji „Ili jesi ili nisi“ - za „lav“ pivo. Sve ove poruke širom sveta činimo relevantnim za potrošače naših klijenata. Na to sam najviše ponosan kada razmišljam o „Mekenu“ i mislim da je to ono što nas izdvaja od konkurencije. „Meken“ je u Srbiji prisutan već 15 godina. Da li je Srđan Šaper dobar partner?- Iskreno, Srđan Šaper i „Meken grupa“ su pravi i pouzdani partneri. Srđan i njegov tim su na najbolji način primenili globalni princip rada „Mekena“, što je potvrđeno kroz dugoročnu saradnju sa međunarodnim kompanijama, regionalnim i lokalnim klijentima. Ponosan sam što ga imamo za partnera.(S. S.)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track