Najnovije vesti

MUKE TURISTA: Autobus na magistrali u Crnoj Gori zaboravio dete od tri godine!

Po mrklom mraku nekoliko sati čekali prevoz koji se na kraju nije ni pojavio

MUKE TURISTA: Autobus na magistrali u Crnoj Gori zaboravio dete od tri godine!

Društvo
Po bračni par iz Beograda i njihovog sinčića na stanici u Rafailovićima u Crnoj Gori vozač auto-prevoznika „Banbus“ nije došao iako su kupili povratnu kartu. Jedva stigli u Valjevo

BEOGRAD - Čekali autobus po mraku na magistrali tri sata.Kad su krenuli na more, Beograđanin B. M. i njegova porodica nisu ni slutili da će im se godišnji odmor pretvoriti u pakao pošto ih je vozač auto-prevoznika „Banbus“ zaboravio na stanici u Rafailovićima u Crnoj Gori. Najgore od svega je to što se autobus uopšte nije pojavio, a njihov trogodišnji sin se uspavao na klupi dok su ga čekali na samoj magistrali u kasnim večernjim satima.Došli pola sata ranije- Doživeli smo pravu dramu. Normalno smo kupili povratne karte kod auto-prevoznika „Banbus“, na njima je pisao datum povratka, 2. avgust, i satnica, 22.25 sati. Nisam ni pomislio da bi moglo drugačije da bude. Krenuo sam sa suprugom i sinčićem na autobusko stajalište koje se nalazi na magistrali. Stigli smo nekih pola sata ranije, za svaki slučaj. Međutim, mi smo bili tu, ali autobus se nije pojavljivao. Dete mi je zaspalo na klupi, bilo je mračno i grozno na putu. Zvali smo predstavništvo „Banbusa“, ali nismo uspeli da dobijemo nikakvu informaciju. Odjednom se pojavio „Feniksov“ autobus za Valjevo. Zaustavio sam vozača i zamolio ga da nas primi, on nas je spasao, pošto je to bio poslednji polazak za Srbiju - priča B. M.Iz Valjeva za BeogradNjegovu porodicu je vozač primio u autobus i, pošto je čuo priču, nije im naplatio novu kartu, već je rekao da će s kolegama iz „Banbusa“ da prebiju dug.Umesto u Beograd, porodica je oko deset ujutro stigla u Valjevo, pa su odatle morali da hvataju autobus za prestonicu.- Platili smo još 1.800 dinara karte za nas troje i prtljag. U Beograd smo stigli tek u 12 sati, umesto rano ujutro. Kad sam pozvao „Banbus“ da se žalim, oni su obećali da će mi se šef javiti, ali on to nije učinio - kaže B. M.(S. S.)

Nisu hteli nadoknadu!Nadležni u auto-prevozu „Banbus“ potvrdili su ovaj događaj, ali kažu da putnici nisu hteli da prihvate novčanu nadoknadu za cenu karata:- Jeste, tako je bilo. Prvi put nam se desila ovakva greška. Sad ništa ne možemo da promenimo, osim da čoveku ponudimo dogovor i povraćaj novca od karte.

Prijavite se na newsletter.

Svakog dana besplatan pregled vesti na vaš e-mail.

* Obavezna polja

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...