Najnovije vesti

Espreso.rs

Adria media

Nova epizoda Space Showa otkriva: Kako izgleda naš „komšiluk” u svemiru?

Saznajte sve o novim otkrićima

Nova epizoda Space Showa otkriva: Kako izgleda naš „komšiluk” u svemiru?

Edukacija

Da li smo sami u svemiru ili život van naše planete ipak postoji? Naučnici su nedavno objavili da „samo” 40 svetlosnih godina od Sunčevog sistema, u kom smo mi, postoji čitav jedan „paralelni svemir” u kome, oko zvezde Trapist-1, kruži čak sedam planeta.

Sve o otkriću novog planetarnog sistema i saznanjima o našem svemirskom komšiluku saznajte u novoj epizodi emisije Space Show na eduTV-u.

Revolucionarno otkriće koje će izmeniti pogled na svet

Vest koja je zasigurno obeležila protekli mesec, a imaće uticaja na buduće poimanje života čitavog čovečanstva, jeste pronalazak sedam zemljolikih planeta u planetarnom sistemu koji kruži oko patuljaste zvezde, poznate kao Trapist-1.

Nakon što je Nasin svemirski teleskop Spajser 21 dan posmatrao spektar zvezde Trapist-1, naučnici su uvideli da je u različitim vremenskim razmacima njena svetlost nedostupna, što ukazuje na prisustvo planeta u ovom sistemu. Od sedam planeta, čak tri imaju sposobnost održanja vode u tečnom stanju, što ukazuje na mogućnost revolucionarnog napretka u istraživanju svemira – otkrića postojanja života van Zemlje.

Šta u praksi znači otkriće novog planetarnog sistema, kako bi u njemu izgledao život i šta bismo sve videli na nebu kada bismo stajali na površini neke od tih planeta, saznajte u novoj epizodi emisije Space Show.

Space Show – sve tajne svemira na jednom mestu

Space Show je emisija posebno osmišljena za sve zaljubljenike u kosmos i radoznalce koji žele da otkriju što više stvari o ovoj inspirišućoj tematici. Iz epizode u epizodu, gledaoci emisije mogu da se upoznaju s pojavama u svemiru, nebeskim telima koja nas okružuju, zatim da saznaju sve o novim otkrićima i prošire svoja znanja i vidike.

U dosadašnjim epizodama gledaoci su mogli da otkriju da li je moguće naseliti Mars, koliko blizu se može prići Suncu, šta su to „krofnaste” planete, mesecotresi i brojne druge zanimljivosti. Pratite eduTV i ne propustite ove i još mnoge uzbudljive svemirske teme koje donosi emisija Space Show.

TV program uz koji se napreduje

Pored emisije Space Show, eduTV obiluje zabavno-obrazovnim sadržajima koji vam pružaju znanja iz različitih sfera – tehnologije, nauke, muzike, filma, profesionalnog opredeljenja i brojnih drugih oblasti.

Da je eduTV svojim različitim i savremenim sadržajem pokrenula čitavu jednu eru novog televizijskog programa, potvrđuje i postojanje platforme video-snimak na zahtev – Video on Demand koja vam omogućava da gledate sadržaj koji želite kad god to želite i s bilo kog mesta, putem vašeg pametnog uređaja – telefona, tableta, računara.

Korisnici Androida još mogu da budu u toku sa novim emisijama i da lakše pristupe celokupnom sadržaju putem eduTV aplikacije koju mogu da preuzmu na svom Playstoreu. Povežite se sa svojom novom omiljenom TV stanicom i uživajte u uzbudljivim, raznovrsnim i edukativnim sadržajima.

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.

Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).

Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).

Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.