Nova epizoda Space Showa otkriva: Kako izgleda naš „komšiluk” u svemiru?
Foto: Promo

Saznajte sve o novim otkrićima

Nova epizoda Space Showa otkriva: Kako izgleda naš „komšiluk” u svemiru?

Edukacija -

Da li smo sami u svemiru ili život van naše planete ipak postoji? Naučnici su nedavno objavili da „samo” 40 svetlosnih godina od Sunčevog sistema, u kom smo mi, postoji čitav jedan „paralelni svemir” u kome, oko zvezde Trapist-1, kruži čak sedam planeta.

Sve o otkriću novog planetarnog sistema i saznanjima o našem svemirskom komšiluku saznajte u novoj epizodi emisije Space Show na eduTV-u.Revolucionarno otkriće koje će izmeniti pogled na svetVest koja je zasigurno obeležila protekli mesec, a imaće uticaja na buduće poimanje života čitavog čovečanstva, jeste pronalazak sedam zemljolikih planeta u planetarnom sistemu koji kruži oko patuljaste zvezde, poznate kao Trapist-1.

Nakon što je Nasin svemirski teleskop Spajser 21 dan posmatrao spektar zvezde Trapist-1, naučnici su uvideli da je u različitim vremenskim razmacima njena svetlost nedostupna, što ukazuje na prisustvo planeta u ovom sistemu. Od sedam planeta, čak tri imaju sposobnost održanja vode u tečnom stanju, što ukazuje na mogućnost revolucionarnog napretka u istraživanju svemira – otkrića postojanja života van Zemlje.Šta u praksi znači otkriće novog planetarnog sistema, kako bi u njemu izgledao život i šta bismo sve videli na nebu kada bismo stajali na površini neke od tih planeta, saznajte u novoj epizodi emisije Space Show.Space Show – sve tajne svemira na jednom mestuSpace Show je emisija posebno osmišljena za sve zaljubljenike u kosmos i radoznalce koji žele da otkriju što više stvari o ovoj inspirišućoj tematici. Iz epizode u epizodu, gledaoci emisije mogu da se upoznaju s pojavama u svemiru, nebeskim telima koja nas okružuju, zatim da saznaju sve o novim otkrićima i prošire svoja znanja i vidike.

U dosadašnjim epizodama gledaoci su mogli da otkriju da li je moguće naseliti Mars, koliko blizu se može prići Suncu, šta su to „krofnaste” planete, mesecotresi i brojne druge zanimljivosti. Pratite eduTV i ne propustite ove i još mnoge uzbudljive svemirske teme koje donosi emisija Space Show.TV program uz koji se napredujePored emisije Space Show, eduTV obiluje zabavno-obrazovnim sadržajima koji vam pružaju znanja iz različitih sfera – tehnologije, nauke, muzike, filma, profesionalnog opredeljenja i brojnih drugih oblasti.

Da je eduTV svojim različitim i savremenim sadržajem pokrenula čitavu jednu eru novog televizijskog programa, potvrđuje i postojanje platforme video-snimak na zahtev – Video on Demand koja vam omogućava da gledate sadržaj koji želite kad god to želite i s bilo kog mesta, putem vašeg pametnog uređaja – telefona, tableta, računara. Korisnici Androida još mogu da budu u toku sa novim emisijama i da lakše pristupe celokupnom sadržaju putem eduTV aplikacije koju mogu da preuzmu na svom Playstoreu. Povežite se sa svojom novom omiljenom TV stanicom i uživajte u uzbudljivim, raznovrsnim i edukativnim sadržajima.