USPEH NA TWITTERU: Ovo je 6 načina da povećate broj pratilaca i uspete na Twitteru
Foto: Promo

Društvene mreže

USPEH NA TWITTERU: Ovo je 6 načina da povećate broj pratilaca i uspete na Twitteru

Edukacija -

Twitter je društvena mreža sa stabilnom ciljnom grupom, koja se ne menja šta god da se dešava na tržištu. Ovde se okupljaju oni koji imaju stav i žele da ga podele sa drugima, glasni su kada su u pitanju društvena događanja i cene brendove koji su spremni da sa njima otvore diskusiju i pridruže se razgovoru.

Primera radi, korisnici Twittera ne vole reklame i uopšte nisu dobro reagovali kada je ova platforma uvela sponzorisane sadržaje. Nije jednostavno privući pažnju ove publike, ali nije nemoguće. Evo kojih saveta treba da se držite kada počnete da radite na tome.

link group
foto: Promo

Izaberite dobru profilnu sliku

Prvi korak je vizuelni identitet. Ono po čemu će vas ljudi najpre prepoznavati jeste vaš logotip, pa brendovi nastoje da upravo to prezentuju kao profilnu fotografiju. Imajte u vidu da je to mali format i da ne možete plasirati preveliki broj detalja i informacija, pa se zato držite jednostavnosti i minimalizma.

Takođe, dobra je praksa da, povodom značajnih događaja, poput praznika ili nekih društvenih dešavanja, prilagođavate svoju profilnu fotografiju i dodajete joj dekoraciju koja odgovara temi.

link group
foto: Promo

Posvetite vreme i naslovnoj fotografiji

Zvaničan naziv ovog vizuelnog rešenja je Twitter Header, pa ćete ga pod tim nazivom pronaći i u alatima za dizajn kao što je Canva.

Važno je da zadržite boje svog brenda, ali imajte u vidu da vam ovde ostaje malo više prostora za rad i kreativnost i da samo zaglavlje (heder) možete često menjati, kako u skladu sa događajima, tako i sa vašim aktuelnim kampanjama ili projektima.

link group
foto: Promo

Budite kreativni u opisu profila

Na raspolaganju imate samo 160 karaktera, što je nešto više od standardne SMS poruke. Zato morate biti kreativni i morate pronaći dobar način da predstavite priču o svom brendu i ono što zastupate na Twitteru.

Ne preterujte sa opisima i trudite se da priča ne bude prodajna, već informativna i upečatljiva. Takođe, možete uključiti i neki poziv na akciju ili link koji će voditi do vašeg sajta ili neke druge stranice, koja će im pružiti više detalja i informacija o vama.

link group
foto: Promo

Tagujte saradnike

Ako želite da više ljudi zna za vas, onda prvi korak morate napraviti vi i potruditi se da pre svega pomognete da više ljudi zna za neke od vaših saradnika. To mogu biti partnerski brendovi, mogu biti brendovi sa kojima nemate nikakve veze, ali vam se dopadaju njihovi nalozi, ili čak nezavisni pojedinci koji su vam zabavni. Pomozite zajednici da proširi svoje vidike i interesovanja kroz širenje konekcija i verujte da će vam se sve to vratiti kroz nove pratioce, nova spominjanja i veći broj reakcija na vaše objave.

Odgovarajte na tvitove koji vas spominju

Ne zaboravite da je Twitter pre svega reaktivna platforma, koja zahteva brze odgovore i učestvovanje u realnom vremenu. Zato pratite sve što se piše o vama i potrudite se da na svaki tvit u kome je spomenut vaš brend odgovorite.

A ukoliko je tvit kritika, ne izbegavajte da reagujete, jer je to najgori korak koji možete napraviti. Umesto ćutanja, napravite plan krizne komunikacije i niza internih koraka koje ćete preduzeti.

Otvarajte diskusije

Pored učestvovanja u diskusijama, važno je i da ih otvarate i da na taj način pokažete svojoj zajednici da se ne plašite da zauzmete određeni stav i da progovorite o nekim temama koje su možda nekima neprijatne.

Zato postavljajte otvorena pitanja na svom profilu da biste izazvali reakcije i kako biste pokrenuli razgovor i pozicionirali se kao brend koji je spreman da komunicira, usvaja kritike i daje svoje mišljenje.

Naučite kako da se pozicionirate

Twitter je samo jedna od platformi na kojoj bi vaša reč trebalo da se čuje. Društvene mreže se svakodnevno šire i vaša ciljna grupa je već zauzela svoje mesto na mnogima od njih, a da li vi znate gde se oni nalaze? Kako biste se upoznali sa svim opcijama ovih alata, potrebno vam je mnogo više od nekoliko meseci na kratkom kursu. Svaka od ovih platformi nosi ozbiljan broj opcija i mogućnosti. Zato posvetite bar godinu dana usavršavanju, tokom koga ćete od mentora sa iskustvom dobiti i znanje, ali i svest o tome šta je sve važno za kvalitetno pozicioniranje brenda.

Upišite obuku za internet marketing i napravite pravi korak ka svojoj karijeri iz snova.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track