POSTANITE PRODUKTIVNIJI: Evo kako da najbolje organizujete radni dan
Foto: Tim Edukacija

Pet saveta za povećanje učinka

POSTANITE PRODUKTIVNIJI: Evo kako da najbolje organizujete radni dan

Edukacija -

Balansiranje poslovnih obaveza sa ostalim aspektima vašeg života može delovati nemoguće. Međutim, postoje provereni trikovi koji će vam pomoći da izbegnete osećanje gubljenja tla pod nogama usled ogromne količine zadataka koje treba obaviti do kraja dana. Taktika za smanjivanje stresa na poslu pozitivno će uticati na vaš privatni život i zdravlje.

U nastavku teksta saznajte koje savete daju eksperti kompanije Jobflare za produktivan radni dan bez stresa.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Pripremite listu zadataka

Sjajan način da započnete dan jeste da napravite listu svega što treba da obavite tokom radnih sati. Da biste bili uspešniji, počnite od najvažnijih zadataka. Zatim podelite velike zadatke u manje, lakše svarljive segmente. Liste zadataka su sjajan način da ostanete organizovani i držite pod kontrolom sve obaveze bez bojazni da ćete zaboraviti na važan zadatak.

Kreirajte i istaknite na vidno mesto listu prioriteta

Na osnovu prethodno kreirane liste, okačite tablu ili neko slično vizuelno pomagalo s vidljivim prioritetima. Tabla je bolje rešenje od ceduljica u kojima se možete izgubiti. Ako nemate tablu, možete koristiti papir i olovku.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Počnite da realizujete najvažnije zadatke

Kada ste definisali zadatke i izdvojili prioritete, vreme da je krenete u akciju. Budite hrabri i počnite od najtežih zadataka koji su na vrhu liste prioriteta. Kada ih obavite, ostatak dana će biti lak. Kada na ovaj način organizujete dan, smanjujete šanse da prokrastinirate. Odlaganje teških zadataka čini da se kratokoročno osećate dobro, ali stvara stres na duge staze. Kada od ranog jutra počnete od teških zadataka, povećavate šanse da do kraja dana obavite kvalitetan posao, jer poslepodnevni časovi čine da se radi sporije i lošije.

Dodelite termin za važne zadatke i izbegavajte multitasking

Većina zaposlenih ima regularne zadatke u vezi sa pozicijom u kompaniji. Dobra taktika je da najvažnijem zadatku dodelite najveći deo vremena i da se toga i pridržavate. Naravno, ne može se očekivati da ćete uvek ispuniti zadatak po planu i može se desiti da nekad probijete termin koji ste predvideli. Ali ako budete imali precizan raspored koji ćete poštovati svakog dana, biće vam lakše da počnete rad. Skačući s jednog zadatka na drugi, smanjićete količinu urađenog posla, a i kvalitet. Dakle, izbegavajte multitasking.

Tim Edukacija
foto: Tim Edukacija

Redovno pravite pauze

Da biste izbegli pregorevanje, u toku dana redovno pravite pauze i promenite sredinu. Punjenje baterija i odmor su važni za vaš mozak. Iako vam se može učiniti da je produktivnije da kontinuirano radite tokom osam sati, ovaj pristup će vam na duže staze napraviti problem. Čak i veoma kratke pauze pomažu da se stres izbegne i smanji, kao i da održite dobar učinak tokom dana.

Ako želite da sa uspehom kontrolišete svoje obaveze i postignete velike poslovne ciljeve, onda je obuka za preduzetnika najbolji izbor. Na programima u trajanju od godinu dana naučićete kako da pravite planove, mislite na duge staze i ispunite svaki karijerni cilj, ali i steći sertifikat koji će vam pomoći da pokrenete svoju firmu ili pronađete posao.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track