AKTUELNI TRENDOVI U PRODAJI: Ovo je 5 ključnih prodajnih trendova koje morate pratiti
Foto: Tim Edukacija

Prodajni trendovi koji dominiraju u 2023. godini

AKTUELNI TRENDOVI U PRODAJI: Ovo je 5 ključnih prodajnih trendova koje morate pratiti

Edukacija -

Razumevanje i praćenje trendova može predstavljati ključnu razliku između uspeha i neuspeha u prodajnim naporima.

U nastavku teksta ćemo istražiti najnovije prodajne trendove i kako oni utiču na prodavce. Ispitaćemo kako prelazak na e-trgovinu, porast društvenih mreža i promene u ponašanju kupaca utiču na prodaju, pa možete pročitati i savete kako da se prilagodite ovim trendovima.

Predstavite problem, a ne rešenje

U prodaji je ključno prodati problem, a ne samo rešenje. To znači da, umesto na jednostavnom predstavljanju proizvoda ili usluge, fokus treba da bude na identifikovanju bolnih tačaka korisnika i demonstraciji toga kako proizvod ili usluga mogu da reše njihove probleme.

Razumevanjem potreba kupaca i nuđenjem rešenja koja se bave njihovim specifičnim izazovima prodavci mogu izgraditi poverenje i stvoriti dublju vezu sa svojim kupcima. Na kraju, ovaj pristup može dovesti do uspešnije prodaje i građenja dugoročnih odnosa sa kupcima.

Link Group
foto: Tim Edukacija

Povećajte broj dodirnih tačaka sa potencijalnim klijentima

Kako prodajni pejzaž nastavlja da se razvija, za prodavce postaje sve važnije da uspostave više tačaka kontakta sa svojim potencijalnim klijentima.

Proces prodaje danas zahteva više od jedne interakcije ili naknadnog poziva. Vašim sagovornicima je često potrebno više vremena da procene proizvod ili uslugu pre nego što donesu odluku o kupovini, a uspostavljanje dodatnih dodirnih tačaka može pomoći u izgradnji poverenja i kretanju kroz tok prodaje.

Stvaranjem robusnijeg prodajnog procesa prodavci mogu povećati svoje šanse da zatvore prodaju i izgrade odnose sa svojim kupcima koji će trajati duže od jedne kupovine.

Link Group
foto: Tim Edukacija

Besplatne verzije uvek bolje prolaze

Takozvani freemium poslovni model postaje sve popularniji poslednjih godina, jer nuđenje besplatne verzije proizvoda ili usluge može biti efikasan način da se pokrene razgovor sa potencijalnim kupcima.

Dajući ukus onoga što proizvod ili usluga nudi prodavci mogu privući potencijalne klijente i izazvati interesovanje za premijum verziju koja se plaća.

Ovaj pristup može pomoći u razbijanju barijera i olakšati prodavcima da započnu razgovor i uspostave odnos sa potencijalnim kupcima. Freemium model može dugoročno dovesti do povećane prodaje i lojalnosti kupaca.

Link Group
foto: Tim Edukacija

Neka vam prioritet budu postojeći klijenti

U današnjem konkurentnom prodajnom okruženju važnije nego ikada za preduzeća postalo je davanje prioriteta postojećim kupcima u odnosu na nove.

Zadržavanje klijenata i izgradnja dugoročnih odnosa s njima trebalo bi da budu ključni i u središtu pažnje prodavaca. Razloga za ovu tvrdnju je više: ne samo da je isplativije zadržati postojeću mrežu klijenata, već oni takođe pružaju pouzdan izvor prihoda i mogu poslužiti kao zagovornici poslovanja.

Link Group
foto: Tim Edukacija

Fokusirajte se na personalizaciju

Personalizacija je postala ključni faktor u uspehu prodajnih strategija. Kupci sve više očekuju personalizovanije iskustvo, a prodavci moraju da se prilagode ovom promenljivom trendu. On danas mora da ide dalje od pukog obraćanja klijentima njihovim imenom i mora uključivati razumevanje njihovih jedinstvenih potreba i prilagođavanje rešenja za te potrebe.

Stvaranjem personalizovanog iskustva prodavci mogu da izgrade poverenje, povećaju angažovanje i poboljšaju celokupno korisničko iskustvo. Ovaj pristup na kraju može dovesti do povećane lojalnosti kupaca, viših stopa konverzije i poboljšanog poslovnog učinka. Drugim rečima, na današnjem konkurentnom tržištu, personalizacija više nije luksuz već je neophodna za uspeh.

Prodajni pejzaž koji se stalno razvija zahteva od prodavaca da ostanu informisani i u toku sa najnovijim trendovima i strategijama, a one se mogu efikasno primeniti samo ako su prodavci dobro obrazovani i opremljeni pravim veštinama i znanjem.

Obrazovanje u prodaji je od ključnog značaja za menadžere kako bi ostali konkurentni i uspešno se kretali u prodajnom okruženju koje se stalno menja. Zato upišite menadžment u prodaji i napravite korak ka svojoj karijeri iz snova.

Tim Edukacija

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track