NE SME NA OČI BIRAČIMA: Đilas odbio da se slika za bilborde da ne obori rejting!
Foto: Zorana Jevtić

Kampanja demokrata

NE SME NA OČI BIRAČIMA: Đilas odbio da se slika za bilborde da ne obori rejting!

Politika -
Njegov lik podseća na njegovo delo, koje građani doživljavaju vrlo negativno, i zato samo DS nigde nije istakao fotografiju svog predsednika
1 / 4 Foto: Zorana Jevtić

BEOGRAD - Igra na brend.

Od svih političkih partija koje učestvuju u izbornoj trci, jedino DS nije stavila lik svog lidera Dragana Đilasa na bilborde! Analitičari smatraju da je bivši gradonačelnik zaigrao na „brend“ stranke, shvatajući da, nakon niza afera koje su vezane za njegovo ime, nije naročito popularan i da ne uživa veliko poverenje birača.Istrošena roba- Razumljivo, niko neće da reklamira proizvod koji potrošači percipiraju kao nekvalitetan. Otuda i Đilas, čiji je rejting loš i ima imidž istrošenog političara, opterećenog aferama, nastoji da usmeri pažnju birača sa sebe na neke apstraktne ideje, kao što je slogan DS u ovoj kampanji - komentariše politički analitičar Dragomir Anđelković i dodaje:- Razlog što Đilas ne stavlja svoj lik na bilborde je to što podseća na njegovo delo, koje građani doživljavaju kao izrazito negativno - ocenjuje on.Analitičar Branko Radun takođe smatra da slogan DS „Demokratija na staroj adresi“ služi da skrene pažnju glasača na brend DS, koji je značajan i veći od lidera te stranke. Međutim, kako ocenjuje, i taj slogan sam je pucanj uprazno.- Taj slogan malo može da pokrene glasače da glasaju za DS. Jer šta znači „Demokratija je na staroj adresi“ ako je na toj adresi razrušena kuća, pošto je stranku napustio veliki broj članova i više se ne može uporediti sa izvornim DS, koji je vodio Đinđić. Ne pominje se rešavanje osnovnih problema kao što su siromaštvo, nezaposlenost i korupcija - kaže on.Svi se diče osim DSOstale stranke koje učestvuju na izborima s ponosom su isturile slike svojih lidera. SPS na birališta izlazi sa PUPS i JS, a na bilbordima te stranke dominira lik Ivice Dačića i slogani - „Dačić“ i „Beograd su ljudi“. Na bilbordima URS, koji predvodi Mlađan Dinkić, nalazi se lik Suzane Grubješić, potpredsednice te stranke i kandidatkinje za gradonačelnicu Beograda. Bilborde koalicije okupljene oko Borisa Tadića, koju čine i LSV Nenada Čanka i stranka Dušana Petrovića Zajedno za Srbiju, krasi - prirodno - Tadićev lik. Na bilbordima LDP dominira fotografija Čedomira Jovanovića s nekoliko dana starom bradom, uz predizborni slogan koji kaže: „Vreme je“ - za njih.

Đilasov rejtingAleksandar Vučić 42%Ivica Dačić15%Boris Tadić11%Dragan Đilas9%Šta građani misle o Draganu ĐilasuNegativno63%Pozitivno13%* Istraživanje ISI i CESS iz Holandije uoktobru 2013. o rejtingu političara u Srbiji

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track