Kampanja jeftinija i pristojna

Kampanja jeftinija i pristojna

Politika -
Koliko su stranke potrošile na predizborno reklamiranje, znaće se krajem juna, kada sve partije podnesu izveštaje, kaže direktorka Agencije Zorana Marković

BEOGRAD - Političari pod lupom.Agencija za borbu protiv korupcije ocenila je da je aktuelna predizborna kampanja pristojnija i jeftinija od prethodnih i najavila da će prvi izveštaji o troškovima stranaka u kampanji biti poznati krajem juna ili početkom jula.

Direktorka Agencije Zorana Marković podsetila je da stranke u roku od 30 dana od proglašenja konačnih rezultata izbora imaju obavezu da toj agenciji dostave izveštaje o troškovima kampanje.

- Mi ćemo puni efekat troškova ove kampanje imati pošto nam stranke budu dostavile izveštaje, a za to imaju rok od 30 dana od dana proglašenja konačnih rezultata izbora - rekla je Marković, dodajući da će agencija tek tada moći da kaže koliko je koštala kampanja za izbore 6. maja.

Ona je dodala da je agencija uočila da su aktivnosti stranaka u kampanji u najvećoj meri, oko 70 odsto, bile usmerene na medijske promocije, reklamiranja i štampanja brošura i da je bilo dosta bilborda.

Markovićeva je dodala i da su stranke više bile orijentisane ka šetnjama i razgovorima s građanima u gradovima, a da je mitinga više bilo u finišu kampanje, pa da se u tom kontekstu može reći da je ova kampanja bila jeftinija.

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track