TOP 5 SAVETA ZA SELIDBU BEZ MUKE: Na OVO treba da obratite pažnju
Foto: Shutterstock

TOP 5 SAVETA ZA SELIDBU BEZ MUKE: Na OVO treba da obratite pažnju

Vesti -

Ma koliko naporne i stresne bile selidbe su ipak sastavni deo naših života. Kada dođe vreme organizacije selidbe potreban vam je i više nego stručan tim koji će vam pomoći oko pakovanja vaših stvari, iznošenja, transporta i unošenja u nov životni ili poslovni prostor. Iako se možda sa selidbom možete izboriti sami naš vam je savet da angažujete profesionnalnu agenciju koja će sve navedene procese obaviti za veoma kratko vreme i za i više nego realnu cenu.

Pored profesionalnosti zaposlenih, njihovih poštovanja svih navedenih rokova ono što dodatno opisuje svaku uspešnu agenciju za selidbe je bezbednost vašeg nameštaja. Jednostavno sav vaš nameštaj i ostale stvari moraju stići na novu adresu bez bilo kakvih oštećenja i ogrebotina.

Ako još uvek razmišljate kojoj agenciji za selidbe da se obratite, mi vam toplu preporučujemo jednu od najboljih i vodećih agencija u Beogradu. Agencija Ajkula je i više nego omiljena, klijenti koji su sarađivali sa njima imaju samo reći hvale za ovo ljubazno i prijatno osoblje. Sve njihove selidbe odvile su se u tačnom vremenskom roku na najbezbedniji mogući način, a sve to zbog njihove stalne želje da maksimalno izađu svojim vernim klijentima u susret. U ostatku teksta navešćemo benefite koje ćete dobiti ako izaberete baš njih uz savete za izbor idealne agencije.

Odredite koje vam tačno usluge trebaju pre nego što pozovete agenciju

Svako selidbu zamišlja na drugačiji način i svakome su potrebne različite usluge što se tiče selidbe. Ukoliko imate malo stvari i sigurni ste da znate da ih osigurate na pravi način onda vam neće biti potrebni dodatni radnici koji će vam pomagati u ovom procesu. Takođe isti je slučaj sa demontažom nameštaja.

Zatim što se tiče iznošenja stvari i njegovog unošenja u nov prostor, ako ste sposobni da organizujete ljude koji će vam pomoći u ovom procesu nemate potrebu da upitate zaposlene u agenciji da uključe više ljudi u ovaj proces. Onda bi vam zapravo od usluga bio potreban samo transportno sredstvo kojime biste stvari prevezli na novu adresu. U ostalim slučajevima, ukoliko vam je potrebna bilo koja pomoć pri selidbi znajte da vam zaposleni agencije Ajkula uvek mogu pomoći angažovanjem većeg broja radnika. To će naravno uticati na cenu, koja će biti nešto veća, ali posao će svakako biti obavljen veoma brže.

Izbor prevoza- kombi ili kamion

Ključni faktor koji ćete najlakše rešiti tako što ćete pri prvom pozivu zaposlene iz agencije bliže uputiti u to koliko je stvari potrebno da preselite. Najčešći izbor jesu kombi selidbe, zapravo one su idealne za manje stanove budući da je moguće preseliti veliki broj komada nameštaja odjednom, Ako ipak posedujete veliki broj stvari kamion je idealno prevozno sredstvo za vas.

U agenciji Ajkula poseduju transportna sredstva u veoma dobrom stanju pa možete biti sigurni da će vaša selidba biti okončana u najkraćem mogućem roku. Više informacija o samoj agenciji, ali i utiske zadovoljnih klijenata možete videti na njihovoj web stranici- selidbe Beograd.

Birajte agenciju kojoj su klijenti na prvom mestu

Saradnja koju bi trebalo da ostvarite da agencijom za selidbe mora biti veoma dobra i prijateljska. Ne dozvolite da stupite u saradnju sa neažurnim agencijama koje neće ispoštovati zadate rokove ili onima koji neće brinuti o vašim stvarima. U agenciji Ajkula klijent je na prvom mestu.

Sve zahteve i želje koje imate možete slobodno i saopštiti stručnom timu, a oni će se truditi koliko je god moguće da ispune sve vaše zahteve i na taj nači vam olakšaju selidbu. Kao što je navedeno sav vaš nameštaj i ostale stvari stići će u savršenom stanju na novu lokaciju.

Agencija Ajkula sarađuje sa brojnim salonima nameštaja koji imaju veliko poverenje u njih i njihovu profesionalnost. A to je svakako dokaz i razlog više zbog kojeg bi trebalo da ih angažujete baš i vi.

Realne cene za selidbu

Uglavnom kruži mišljenje da je angažovanje profesionalne agencije za selidbu veoma skupo i da selidbu možete obaviti samostalno. Svakako se ne bismo složili sa tim. Ukoliko nemate dovoljno vremena zbog poslovnih ili drugih obaveza da spakujete stvari ili nemate svoje prevozno sredstvo selidba može biti zastrašujuća i gotovo neizvodljiva.

Čak iako uspete da nekako realzujete ovaj proces na kraju ćete zaključiti da vam je sve to oduzelo dosta vremena i da ste potrošili i više novca nego što zapravo koštaju profesionalne selidbe. U agenciji Ajkula već pri prvom pozivu reći će vam koliko okvirno treba da izdvojite novca za preseljenje.

S tim što je svaka selidba priča za sebe, dakle nećete plaćati usluge koje ne dobijete. Cena će biti prilagođena isključivo vašim potrebama. Više informacija o samim cenama agencije možete pogledati na linku- selidbe cena.

Prepustite organizaciju selidbe profesionalnom timu

Ovaj period koji može biti jako stresan i bolan za vas najlakše ćete pregurati ako se okružite najboljim saveznicima koji će za vas organizovati celokupan proces. Koliko god da vam se činilo lako i izvodljivo iz iskustva možemo reći da će uz profesionalnu agenciju, popru agencije Ajkula, ovaj proces neosetno proći i ostati iza vas.

Razmišljajte o drugim stvarima a brigu oko selibde prepustite stručnjacima svog posla.

(Promo)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track