MERCEDES KOJI JE ZAMALO UNIŠTIO MERCEDES - U centru Novog Sada parkiran Milutinov 300D star više od 40 godina, onaj koji se "nikada nije pokvario"!
Tokom vikenda, Trg slobode u Novom Sadu pretvoren je u pravu galeriju na otvorenom, ali ne slikama ili skulpturama, već oldtajmerima koji su blistali kao prava umetnička dela na točkovima.
Jedan od najupečatljivijih primeraka bio je Ševrolet model 490 u "Speedster" varijanti iz 1920. godine.
- Auto je uvezen iz Holandije, a prva registracija mu je bila u Španiji. Prvi oldtajmer koji posedujem je otprilike tako nešto, već duže vreme sam gledao - rekao je Aleksandar Balać, vlasnik ovog vozila.
Nakon relija na trasi Novi Sad-Vrdnik-Novi Sad, vozila su se smestila u samom centru grada, a događaj je okupio učesnike iz sedam evropskih zemalja.
- Ove godine imali smo posetu iz sedam evropskih zemalja i to ukupno 102 vozila. Imali smo i nekoliko premijera, vrlo smo zadovoljni zbog toga - rekao je Zoran Janković, predsednik AMK "Panonija" Novi Sad i dodao:
- To su vozila koja nikada nisu bila na našem susretu, pa ni u Novom Sadu.
Jedan od učesnika istakao je da se ljubav prema oldtajmerima gradi decenijama:
- Pa šta da vam kažem, ujutru u sedam ustanete, u sedam uveče dođete s posla i tako 45 godina na zapadu. Onda može ovako nešto da se priušti. Ko ima Porše, on ne vozi auto, nego vozi Porše i to mora da se naglasi. Oni su vozači Poršea, nisu autovozači, nego Porše vozači. To je najveća specifikacija za njih - zaključio je Sima Radovanović, vlasnik Poršea iz 1982.
Izložba je nastavak aktivnosti Automoto kluba Panonija, koji već godinama promoviše oldtajmer kulturu u Srbiji. Prošle godine prvi put su učestvovali i u manifestaciji Kaleidoskop kulture, gde su izložili oldtajmere i egzotična vozila, čime su obogatili kulturni život Novog Sada.
Jedan od ponosnih učesnika izložbe bio je i vlasnik legendarnog Mercedesa:
- Moja auto je Mercedes 123, 300D iz 1981. godine. To je ubedljivo najbolji Mercedesov model i najgori Mercedesov model. Zašto najgori? Zato što je Mercedes morao da podigne veliki kredit 1987. godine jer su svi delovi za taj model stajali na lageru, nisu se kvarili, auta su se samo vozila i to je to - objasnio je Milutin Todorović, vlasnik Mercedesa iz 1981.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.
Kurir.rs