"Bjanki je neophodna pomoć, pomozite joj" Poznata doktorka upozorava da je lepotica postala zavisna od Kanjea "Ona je žrtva psihopate i manijaka"
Kada je Bjanka Ćensorikročila na scenu u potpunosti preobražena u lik koji kao da je osmislio neko drugi, svet je bio u šoku. Od perspektivnog arhitekte do misteriozne figure u modnim eksperimentima na granici bizarnog, njen put pored Kanjea Vesta izazvao je lavinu komentara. Da li je ovo još jedan oblik umetničkog izraza slavnog repera ili dokaz veze u kojoj je moć koncentrisana u rukama jednog partnera? Stručnjaci kažu da se ovakve veze nazivaju pigmalionskim odnosima – i da posledice mogu biti ozbiljne.
Žrtva ili saučesnik?
Javnost ne može da se dogovori da li Bjanka Ćensori svesno učestvuje u ovoj igri ili je zarobljena u vezi koja briše njenu individualnost. Dok jedni tvrde da se Kanje samo igra umetnika koji modelira svoju „savršenu muzu“, drugi su ubeđeni da je Bjanka žrtva manipulacije.
"Toj ženi je neophodna pomoć, što pre", "Ona je žrtva psihopate i manijaka", "Izbavite je dok ne bude kasno... Samo još da joj stavi povodac oko vrata i da je šeta kao psa", samo su neki od komentara širtom sveta. Apeli su sve glasniji, kao i spekulacije da iza ovakvog ponašanja u javnosti ne stoji njena, već njegova odluka. To misle i Bjankini roditelji, sad već ozbiljno zabrinuti za njeno zdravlje i mentalno stanje.
Pigmalionska veza, termin koji je koristila dr Lašandra Batist-Manari, opisuje odnose u kojima jedna osoba potpuno oblikuje i kontroliše drugu, od izgleda do ponašanja. Inspirisan mitološkim Pigmalionom, vajarom koji je stvorio i oživeo svoju idealnu ženu, ovaj fenomen nije retkost u svetu moćnih parova.
Alarmantni znaci
Prema stručnjacima, Bjanka Ćensori pokazuje sve simptome pigmalionske veze:
Ekstremna transformacija – njena promena stila, govora tela i javnih nastupa nije postepena niti deluje kao lični izbor.
Gubitak autonomije – javnost nikada ne čuje njen glas, a njene odluke deluju u potpunosti usklađene sa Kanjeovim vizijama.
Totalna zavisnost – finansijska i profesionalna veza sa Kanjeom joj ostavlja malo prostora za samostalnost.
Pritisak da se ispunjavaju partnerova očekivanja – bez obzira na sopstveni komfor i lične granice.
Govor tela ukazuje na nelagodnost i pokornost – pogotovo u trenucima kada je u javnosti.
Ljubav, kontrola ili marketing?
Da li je Bjanka Ćensori samo deo velike strategije jednog od najkontroverznijih umetnika današnjice? Da li je njena transformacija deo performansa, ili je zaista izgubila identitet u vezi koja je sve osim ravnopravna?
Dok jedni apeluju da joj je potrebna pomoć, drugi tvrde da je ovo još jedan marketinški trik moćnog para. U svakom slučaju, njihova priča ostaje enigma koja izaziva podjednako fascinaciju i zabrinutost.
(Kurir.rs/ Ona/ Žena)
Kanje Vest upao na svadbu u Italiji: