Borba kandidata na društvenim mrežama
RECEPT ZA PRIVLAČENJE BIRAČA: Kako je Beli postao čarobnjak
Preletačević se odeva i ponaša kao likovi iz popularne kulture, ocenjuju stručnjaci i tvrde da nipošto nije amater koji je zapalio internet
> 18:22h
Ako u političkom smislu i deluje neozbiljno, Ljubiša Preletačević Beli, prema oceni IT stručnjaka, nipošto nije „amater koji je zapalio internet“, već vodi najozbiljniju predsedničku internet kampanju, koja ga je i lansirala.
- Iza njega stoji mašinerija profesionalaca sa ozbiljnim marketinškim i IT znanjima. Bez uloženog novca razvalili su na internetu, tačno znaju koju ciljnu grupu gađaju. Na netu nam promiču silne slike, a pogled se zaustavlja na upadljivo drugačijem i pažnja se usmerava ka tome, a u moru informacija „kačimo“ se na ono što nam je iz (ne)poznatog razloga zanimljivo. Zato je Beli obučen u belo, vizuelno se razlikuje od ostalih, i koristi elemente popularne kulture.
(KURIR TV) POTPUNA FEJSBUK SENZACIJA: Preletačević napravio REKORD koji nikome nije pošao za rukom!
Vojislav Šešelj Umešan na Tviteru Aktivan je na Tviteru, gde umešno izaziva reakcije, komentare, ne ostavlja ravnodušnim. Aktivirali su se i njegovi saradnici poput Vjerice Radete, Zorana Krasića. Nenad Čanak
Boško Obradović Filmovi i Dveriliks Dveri imaju čitav serijal filmova u kojima Boško Obradović govori o društveno političkim problemima. Osnovali su i stranicu koja se bavi istražuvanjem korupcije - Dveriliks. Aleksandar Vučić
Vuk Jeremić Iskakao, pa preterao Prvi je krenuo u reklamiranje na internetu, snažno, što je izazvalo čak i kontraefekat jer je kritikovan da je preterao, „iskakao“ je odasvud. Kampanja mu je knjiška, ispeglana, nema specifičnosti kojima bi privukao neopredeljene. Saša Janković