KONFERENCIJA DIGITALNO BANKARSTVO I OSIGURANJE: Osiguravači novi lideri u inovacijama
Foto: Shutterstock

DIGITALNA BUDUĆNOST

KONFERENCIJA DIGITALNO BANKARSTVO I OSIGURANJE: Osiguravači novi lideri u inovacijama

Održiva budućnost -

U korak s trendovima: Moderno osiguranje mora da podstakne uvođenje naprednih pristupa poslovanju, da bude prisutno na internetu, komunicira s korisnikom i prodaje svoje usluge onlajn

Digitalno osiguranje - sigurnost u službi ljudi.

Ovako bi ukratko mogao da se definiše koncept koji novi poslovni modeli u oblasti osiguranja treba da donesu. Lakoću u funkcionisanju, ali i garantovanu bezbednost.

Da li su proizvodi osiguranja u skladu s potrebama i zahtevima klijenata? Koji su to najpopulariniji proizvodi u osiguranju sa inovacijama u digitalnom segmentu? Šta je sa operativnom efikasnošću u osiguranju, koliki preokret na tržištu izazivaju inovacije u osiguranju, to su samo neka od pitanja na koja će predstavnici institucija i vrhunski stručnjaci u svojim oblastima pokušati da odgovore na trećoj onlajn konferenciji „Adrija medija grupe“ „Digitalno bankarstvo i osiguranje“, koja će se održati 10. juna.

foto: Shutterstock

Snažan odgovor na izazove

Velika većina osiguravajućih kuća svesna je aktuelnih trendova i promena, i spremne su da odgovore na sve veće zahteve tržišta. Kreiraju pokrića kojima osiguravaju sadašnjost i obezbeđuju budućnost. Suočavaju se sa sve složenijim zahtevima i sve većom potrebom za inovacijama. Razlozi su brojni - od sveprisutne digitalizacije, preko promena globalne makroekonomske politike, pa do niza velikih gubitaka od prirodnih katastrofa i pandemija svetskih razmera. Osiguravači su pod sve većim pritiskom da u aktuelnom poslovnom okruženju efikasno upravljaju trenutnim operativnim troškovima. Digitalne tehnologije koriste se u nastojanju da se poboljša profitabilnost i operativna efikasnost, ali i za inovacije prema stvarnim potrebama klijenata.

Imajući u vidu da pojam „digitalno“ označava kontinuirano unapređivanje postojećih biznis-modela, proizvoda, usluga ili iskustva, zahvaljujući novim tehnologijama, unoseći inovacije u digitalnom segmentu, osiguranje dobija nove alate koji povećavaju kvalitet interakcije s klijentima, ali i operativnu efikasnost.

Dostupna istraživanja (revizorsko-konsultantska kompanija EY, „Global Digital Survey“) pokazuju da su osiguravači koji se na tržištu ističu korisničkim servisom u koji je implementirana digitalna strategija daleko uspešniji od konkurencije kad je reč o smanjenju troškova usluga i povećanju zadovoljstva kupaca.

Da li osiguranja mogu da odgovore na sve potrebe i zahteve tržišta i klijenata? Šta podrazumevaju inovacije u osiguranju i kako utiču na krajnjeg korisnika? Da li je održiv sistem ulaganja u penzione fondove? Stručnjaci ocenjuju da se navike i zahtevi klijenata konstantno menjaju, te da, između ostalih, osiguravajuće pokriće od sajber-rizika postaje sve traženije.

foto: Shutterstock

Korak ispred drugih

Osiguravajuće kuće se bave procenom, kupovinom i upravljanjem rizicima.

- U modernom svetu pojavljuju se nove vrste rizika za kompanije i pojedince - sajber-rizici. Svedoci smo da i ozbiljne kompanije doživljavaju hakerske napade u cilju otimanja poverljivih podataka koje osiguravajuće kuće o svojim klijentima imaju. Upravo zato osiguravajuće kompanije razvijaju modele zaštite od sajber-rizika. Kompanija Wiener Stadtische aktivno se bavi osiguranjem pokrića za sajber-rizike - navodi Nevena Komarčević, rukovodilac Službe za marketing ove kompanije, u kojoj je u Srbiji moguće ugovoriti ovaj vid osiguravajućih pokrića.

Direktorka Sektora za korporativna osiguranja u ovoj kompaniji Sanja Jovanović predviđa se da će u narednih pet godina tržište osiguranja od sajber-rizika narasti do 20 milijardi dolara.

- Otvaranjem zaraženih linkova ili priloga omogućava se pristup podacima kompanije, odnosno krađa, zloupotreba ili izmena podataka. Polisa osiguranja od sajber-rizika će u ovim slučajevima pružiti pokriće tako što će nadoknaditi troškove angažovanja IT stručnjaka. Ti troškovi se uglavnom odnose na utvrđivanje obima štete u smislu vrste i broja ugroženih ili izgubljenih podataka, njenog limitiranja i povratka podataka, uklanjanja zlonamernog koda ili virusa i slično - precizira Jovanovićeva.

foto: Shutterstock

UNAPREĐENJE USLUGA WIENER STADTISCHE

NOVA REŠENJA DONOSE NOVE POGODNOSTI

U eri digitalno orijentisanih korisnika, kompanije moraju da se takmiče u pružanju besprekornog iskustva klijentima putem različitih kanala komunikacije i distribucije.

S obzirom na karakteristike naše industrije, od presudnog značaja je bilo da brzo reagujemo na promenljivo poslovno okruženje i navike klijenata, navode u kompaniji Wiener Stadtische.

- CRM rešenje nam je omogućilo integrisani pristup identifikovanja, prikupljanja, čuvanja i povezivanja ključnih informacija svakodnevnog poslovanja. Pomoću CRM rešenja možemo da pružimo kvalitetniju uslugu klijentu, bez obzira na kanal komunikacije koji klijent preferira - putem imejla, kol-centra, mobilne aplikacije ili kompanijskog veb-sajta. Dodatno nam je omogućeno da na jednom mestu vidimo sve zahteve bez obzira na to kojim kanalom komunikacije su nam dostavljeni. Jednostavnije je i kreiranje naloga ka zdravstvenim ustanovama, što je značajno unapređenje i skraćenje vremena - naglašavaju u ovoj kompaniji, ističući da je pet puta brže zakazivanje zdravstvenih pregleda po pozivu, kao i da je preko 100.000 uspešno završenih slučajeva tokom 2019. godine.

POSETITE NAŠU VIRTUELNU EXPO ZONU

ČEKAJU VAS LIDERI IZ BANKARSTVA I OSIGURANJA

Celokupnu konferenciju „Digitalno bankarstvo i osiguranje“ moći ćete da pratite na našim kanalima: portalu Kurir.rs, Fejsbuk stranici i Jutjub kanalu Kurira, a na sajtu događaja digitalno-bankarstvo-osiguranje.adriamediagroup.com imaćete i dodatne mogućnosti. Naime, dok traje konferencija, svaki posetilac može da „prošeta“ kroz interaktivnu Expo zonu, gde na brendiranoj stranici (virtuelnom štandu) ima mogućnost da porazgovara sa agentima osiguravajućih kuća i banaka i da u direktnom kontaktu iz prve ruke sazna sve što ga zanima.

Osim informacije o kreditima, novim paketima osiguranja, digitalnim platformama koje su kreirane kako bi vam olakšale korišćenje finansijskih usluga, tokom tri sata, od 12 do 15 časova na dan konferencije, imate mogućnost da se 1 na 1 informišete o novim praktičnim aplikacijama i trendovima u ova dva sektora.

Kurir.rs/ Jelena Vukić Foto: Shutterstock

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track