(VIDEO) SVEMIRSKI RAFAL: Po saznanjima NASA planetu ciljaju rojevi meteora, evo kada udaraju

zabrinjavajuće

Svemirska agencija je neumorno radi na određivanju opasnosti koje nam preti iz svemira, i tvrdi je da je pronađena 10 novih asteroida za koje veruje da može da ugrozi život na Zemlji. Ovo otkriće je napravio NASA projekat detekcije asterioda u blizini zemlje.

Ejmi Mainzer, glavni istraživač NASA kaže: "NEOVISE nije samo otkrivanje prethodno neistraženih asteroida i kometa, već pruža odlične podatke o mnogimkoje već znamo". "To je takođe dokazuje da je neprocjenjiv alat u usavršavanju tehnika za detekciju objekata blizu zemlje."

Povrh 10 "potencijalno opasnih" objektima u, NASA kaže da su identifikovali 97 drugih i zabeležila neobjašnjivo neočekivane komete aktivnosti. Nalazi dolaze ubrzo nakon što je grupa čeških naučnika upozorila da fragmenti asteroida koji bi mogli uništiti čitave kontinente skrivene u tauridi meteora. Zapanjujući nalaz znači da stručnjaci ne mogu biti u stanju da uoči masivno kamenje sakriven o u kiši meteora. Prema toj grupi istraživača, jedan od fragmenata mogao bi da pogodi Zemlju u 2022, 2025, 2032 ili 2039 za vreme kiše meteora.

(Foto: Profimedia)