VESIĆ O GRADSKOM PREVOZU: Cene karata za prigradska naselja niže i do 40 odsto
Foto: Beoinfo

poseta Obrenovcu

VESIĆ O GRADSKOM PREVOZU: Cene karata za prigradska naselja niže i do 40 odsto

Beograd -
Cena će biti drastično smanjena u odnosu na sadašnju, što je dobro i pravedno jer su dosadašnje cene za sugrađane bile neopravdano visoke

BEOGRAD - Gradski menadžer Goran Vesić obišao je obrenovačko naselje Stubline i sa stanovnicima tog naselja razgovarao o komunalnim i drugim problemima sa kojima se susreću.

Istakavši da je u kratkom periodu već drugi put na teritoriji Obrenovca, Vesić je dodao da je Skupština grada donela odluku koja će sutra biti objavljena, kojom se od 1. oktobra smanjuje cena prigradskog saobraćaja.

– Cena će biti drastično smanjena i to do 40 odsto u odnosu na sadašnju, što je dobro i pravedno jer su dosadašnje cene za sugrađane bile neopravdano visoke. Verujem da ćemo na taj način dati doprinos da građani Obrenovca i prigradskih opština imaju normalan saobraćaj po pristojnoj ceni, a ne da plaćaju duplo više nego građani koji žive u centru Beograda.

U julu će biti usvojene i izmene Zakona o glavnom gradu, na osnovu čega će biti izrađen i novi statut Beograda, koji će omogućiti da grad bude podeljen na gradsku i prigradsku zonu.

Obrenovac će biti u prigradskoj zoni, što će omogućiti da dobije mnogo veće nadležnosti nego što ima sada. Tako ćemo izvršiti decentralizaciju vlasti, ali i omogućiti građanima da veći deo svojih problema rešavaju tamo gde žive i da ne moraju da prelaze desetine kilometara da bi rešili neki problem. Uslediće i decentralizacija samih opština, u okviru kojih će određeni poslovi preći u nadležnost mesnih kancelarija – istakao je Vesić.

Govoreći o problemu vodosnabdevanja u ovom kraju, Vesić je naglasio da će u naredne dve i po godine Stubline i okolna sela dobiti vodu.

– Razgovarali smo i o projektu izrade sekundarne kanalizacije, a za početak ćemo očistiti septičke jame. Bilo je reči i o nadstrešnicama za autobuska stajališta, koja će u naredne dve godine biti zamenjena na teritoriji celog grada. Grad će, takođe, posle izmene zakona preuzeti nadležnost nad 93 kilometra saobraćajnica, među kojima je i put koji prolazi kroz ovo selo. To će nam dati priliku da brinemo i o toj putnoj infrastrukturi, što do sada nije bio slučaj, a između ostalog postavićemo i saobraćajnu signalizaciju pored škole. Smatram da je važno da razmenjujemo mišljenja, da stanovnici ovih naselja shvate da nisu sami i da svaki problem možemo zajednički da rešimo – naglasio je gradski menadžer i dodao da će nastaviti da obilazi prigradska naselja kako bi se rešilo što više problema sa kojima se suočavaju njihovi stanovnici.

Vesić je najavio da će posle objavljivanja nove mreže linija gradskog prevoza građani u naredna dva meseca moći da daju primedbe, kako bi se ceo sistem usavršio.

– Mi ćemo sve te predloge razmotriti i nakon isteka roka od dva meseca usvojićemo konačnu mrežu linija koja će stupiti na snagu 1. januara. To će biti prvi put da su građani bili u prilici da učestvuju u ovom procesu, a glasaće se i o bojama autobusa.

Gradski prevoz je najveći problem Beograda, on trenutno stvara najveće gubitke i mi se zbog toga najozbiljnije trudimo da ga unapredimo – zaključio je Vesić.

Predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković rekao je da je ovo dokaz da je opština uz svoj narod i da u saradnji sa gradom mogu biti rešeni mnogi problemi sa kojima se suočavaju građani prigradskih naselja.

Predsednik Skupštine opštine Obrenovac Đorđe Komlenski je naveo da se svi problemi ne mogu rešiti za jedan dan ali da je saradnja opštine Obrenovac i grada Beograda veoma dobra.

Sastanku je prisustvovao i zamenik predsednika opštine Obrenovac Mirko Vranešević

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track