icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

AMERIČKI SAN JE MOGUĆ I U SRBIJI Matijević, Bajić, Knežević i Vukadinović otkrivaju recept za uspeh! Evo šta biznis zahteva!
Foto: Kurir, Dado Đilas

biznismeni savetuju kako da se obogatite

AMERIČKI SAN JE MOGUĆ I U SRBIJI Matijević, Bajić, Knežević i Vukadinović otkrivaju recept za uspeh! Evo šta biznis zahteva!

Biznis

Može li se stvoriti poslovna imperija bez novca, znanja ili sreće, otkrivaju za Kurir eminentni srpski privrednici. Oni su svoj biznis sami započeli i uspeli da istrajnim radom od njega naprave prepoznatljiv brend u Srbiji, ali i u regionu

Da li su za postizanje poslovnog uspeha koji će doneti finansijsko ili statusno bogatstvo potrebni znanje, novac, sreća ili nešto sasvim drugo?


Na ovo pitanje najpozvaniji su da odgovore oni koji su svoj biznis sami započeli i višegodišnjim istrajnim radom od njega napravili prepoznatljiv brend u Srbiji, ali i u regionu. Među takvima su vlasnik Industrije mesa „Matijević“ Petar Matijević, Afrodita Bajić, zamenik direktora i suvlasnica modne kuće „Afrodit mod kolekšn“, Srđan Knežević, predstavnik naftne kompanije „Knez petrol“, i Dragoljub Vukadinovć, predsednik „Metalac grupe“.


Oni pokazuju da je američki san moguć i u Srbiji, a za čitaoce Kurira otkrivaju recept na koji način i oni to mogu da urade, odnosno koje su im veštine, osobine i znanje za to potrebni.

 

Petar Matijević, IM „Matijević“

ZA USPEH TREBA BITI PREDODREĐEN


To Bog daje, treba biti rođen za uspeh u životu, treba biti predodređen za to. Obično oni koji su školovani na najboljim univerzitetima postanu menadžeri, a ne najuspešniji. Školovanje i znanje jesu bitni, ali ne i presudni kada je reč o poslovnom uspehu. Za to je potrebno imati dodatnu volju koja se stiče rođenjem, jer napredak u biznisu zahteva borbu za opstanak na tržištu kao i u Darvinovoj teoriji evolucije. Najvažnije je, ali i najteže proceniti ljude i odabrati dobre saradnike, jer od toga zavisi i vaš uspeh.

 

foto: Kurir


Afrodita Bajić, „Afrodit mod kolekšn“

NE JURITE PROFIT, VEĆ KVALITET


Za poslovni uspeh u Srbiji je pre svega potrebna jasna vizija, vera u sebe, preduzetnički duh, znanje koje se svakog dana nadograđuje, posvećenost poslu i strpljenje. Ljudi se plaše neuspeha i konkurencije, što je veoma pogrešno. Upravo te dve stvari su u poslovanju naši najbolji učitelji. Posmatrajte tržište i krenite u akciju! Ne jurite za profitom, već za kvalitetom. Profit je posledica kvaliteta. Bolje je krenuti sa početnim kapitalom nego bez njega. Tu nema dileme. Međutim, moj suprug i ja smo počeli sa 20 metara materijala, ali i sa ogromnom željom da uspemo.

 

foto: Kurir

 

Srđan Knežević, „Knez petrol“

OPUŠTANJE NOSI RIZIK


Lične osobine neophodne za start su prvenstveno ideja, vizija i cilj. Naravno, njih morate podupreti radom, davanjem, odricanjem i posvećenošću. Disciplina je jako važna. Svako opuštanje ili prepuštanje nosi rizik. Neophodni su, naravno, i znanje ili veštine potrebni za bavljenje izabranim poslom. Mnogo toga se uči u hodu, ali ništa ne sme da te omete i da staneš, poslovne prepreke moraš prevazići. Poštujem, uvažavam i brinem o zaposlenima, oni su motor lokomotive, oni su kompozicija, oni su snaga kompanije.

 

foto: Kurir


Dragoljub Vukadinović, predsednik „Metalac grupe“

IZBEGNITE PREVARANTE


Za uspeh su potrebni znanje, ideja i vizija na prvom mestu. Zatim, da lider zna da okupi tim koji to može da sprovede i da veruje da se do toga može doći samo radom, a ne nekakvim prečicama. Mora da prati promene i njima ide u susret. U poslovnom vrhu mogu biti samo oni koji su iznad proseka kada je reč o znanju u oblasti kojom se bave, ali i koji su hrabri i timski igrači, što je neophodno da bi do vrha stigli. Na tom putu treba da izbegavaju prevarante, ali i pomno prate očekivanja i želje potrošača i prilogađavaju se.

 

foto: Dado Đilas

 

Kurir / Sanja Đorđević

 

Foto: Kurir, Dado Đilas

NOVO! Od sada možete da komentarišete i na Kurir Viberu!
Pridružite nam se, podelite svoje mišljenje!

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.