INTERNET U SLUŽBI BIZNISA: Četiri načina na koje internet utiče na male biznise
Foto: Promo

Četiri načina na koje internet transformiše tržište malih biznisa

INTERNET U SLUŽBI BIZNISA: Četiri načina na koje internet utiče na male biznise

Edukacija -

Svaki biznis, koliki god bio danas, u nekom trenutku je bio mali.

To znači da ne smete biti obeshrabreni kada krenete od nule i počnete da gradite svoju malu imperiju, korak po korak i prodaju po prodaju. Danas ste u boljoj poziciji nego što su mnogi od onih koji sada rukovode ogromnim firmama bili kada su počinjali, jer vam je na raspolaganju daleko veći broj alata i načina da se izborite s uzburkanim tržištem.

U svemu tome najveći i najjači saveznik vam je svakako internet, koji vam nudi pregršt mogućnosti da započnete, razvijete i podstaknete svoju prodaju. Način na koji on transformiše procese danas utiče na sve segmente privrede.

Zato smo istražili i izdvojili nekoliko primera i načina na koje internet utiče na razvoj tržišta za male biznise.

Unapređenje efikasnosti tržišta

Internet je omogućio velikom broju biznisa da napreduju upravo zbog maksimalne iskorišćenosti svih resursa koje uložite.

Na primer, ukoliko se bavite prodajom i ulažete novac u digitalne kampanje, uvek možete pratiti tačno koliko novca ste uložili, a koliko ste zaradili od kog kupca. Pri tome, ne morate plaćati prostor, opremu, skladište i veliki broj drugih dažbina koje vam verovatno nisu neophodne za kvalitetno obavljanje posla.

Efikasnost je osnovni cilj poslovanja na internetu, koji pored toga na mnogo načina daje jednaku šansu svima.

foto: Promo

Jednaka šansa u prezentaciji

Ako pričamo o diferencijaciji među slikama koje biznisi šalju o sebi, jasno je da na internetu svi dobijaju isti broj karata, a na vama je koji ćete potez odigrati.

Jednostavno rečeno, niko na internetu ne zna da li iza vašeg sajta stoji jedan čovek, kompanija od 100 zaposlenih ili globalni gigant. Naravno da će se u sitnim detaljima videti kolika je vaša firma zapravo, ali to što ste mali biznis nikada ne mora postati javna priča. Imate šansu da se predstavite upravo onako kako želite, bez spoljašnjih uticaja na to.

Promena načina kupovine

Donedavno su se marketinški timovi širom sveta vodili studijama i uspešnim pričama iz devedesetih godina prošlog veka, koje se tiču načina na koje može da se generiše što veći broj prodaja.

Danas je situacija umnogome drugačija, jer pored edukativne svrhe interneta i kanala komunikacije koji su dostupni, takođe možete preseliti ceo svoj biznis u digitalni segment.

Velikim delom ljudski faktor se ovde može eliminisati, jer deo procesa je potpuno automatizovan i štedi vam resurse kako u smislu vremena, tako i u smislu novca.

foto: Promo

Sve je na dohvat ruke

Kada počinjete novi posao i kada ste zaista mali biznis, tržište izgleda ogromno i konkurencija gotovo nedostižna.

Međutim, kada se fokusirate na digitalne kanale i pažljivo i pametno segmentirate svoju ciljnu grupu, biće vam daleko jasnija slika i mnogo lakše da utvrdite niz koraka neophodnih za uspeh.

Na raspolaganju su vam brojne platforme za kreiranje oglasa, kampanja, prodajnih levaka i ostalih sredstava, koje ćete iskoristiti za privlačenje novih klijenata i potencijalnih kupaca.

Internet pojednostavljuje i približava tržište i malima i velikima.

foto: Promo

Naučite kako

Istina je da je internet uveo veliki broj promena u svet biznisa, koliki god on bio.

To se svakako odnosi i na vas, čime god da se bavite, jer tržište danas nikako ne liči na ono od pre nekoliko godina, a o decenijama bolje da ne govorimo. Zato se morate dobro upoznati sa svim njegovim mogućnostima.

To nećete uspeti na kratkim kursevima od nekoliko meseci, već posvetite barem jednu godinu pravom usavršavanju, uz pomoć kvalitetnih mentora i profesionalaca sa iskustvom.

Upišite obuku za vođenje internet marketinga i donesite najbolju odluku za svoj biznis i buduću karijeru.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track