Aplikacija za dostavu hrane: Pet saveta za bolji korisnički interfejs
Foto: Promo

Aplikacija za dostavu hrane: Pet saveta za bolji korisnički interfejs

Edukacija -

Prethodna i ova godina su doprinele ubrzanom razvoju online prodaje i očekivanja potrošača kada je u pitanju isporuka željene robe na kućnu adresu.

Korisničko iskustvo koje oni imaju u procesu naručivanja hrane je izuzetno važno, jer od prirode robe zavisi i sama ciljna grupa, pa samim tim i izgled aplikacije. Kada je u pitanju hrana, bilo da je reč o restoranima ili o prodavnicama prehrambene robe, postoje određeni principi kojih je važno držati se u procesu dizajna.

To ne znači da bi aplikacije trebalo da liče jedna na drugu, ali svakako je važno razumeti principe koji će doprineti većem uspehu konkretne usluge.

Edukacija
foto: Promo

Koristite beli prostor

Negativni prostor, odnosno praznine u dizajnu odavno su prestali da budu višak. Iako su se nekad dizajneri trudili da iskoriste kompletnu površinu platna koje je pred njima, to više nije slučaj.

Kada je u pitanju hrana, ljudima je važno da dizajn bude čist i da odiše mirnom i pročišćenom atmosferom. Previše gužve, suvišnih informacija i boja može da odvuče pažnju sa onoga što je u fokusu, a to su namirnice, povrće, voće, meso i njihov prirodni kolorit. Potrudite se zato da prilikom kreiranja vizuelnog predloga iskoristite prednosti belog prostora.

Olakšajte pretragu

U najvećem broju slučajeva, ljudi znaju tačno po šta su došli. Ako je u pitanju aplikacija za naručivanje sastojaka, oni već imaju spisak, a ako žele da naruče obrok, imaju ideju šta bi voleli da pojedu.

To za vas kao dizajnera aplikacije znači da imate jedan jasan zadatak: učinite pretragu što lakšom i boljom. Podesite različite filtere i omogućite korisnicima da brzo dođu od jedne do druge tačke i završe svoje putovanje u što kraćem roku.

Mapirajte korisničko putovanje

Postoji veliki broj različitih scenarija po kojima će se korisnik kretati kroz aplikaciju u zavisnosti od njegovog cilja. Zato je neophodno da, i pre samog kreiranja sistema, imate jasno razrađenu viziju o tome za šta će ljudi koristiti vaš softver. Prvo razgraničite da li radite dostavu obroka ili dostavu namirnica, pa se odatle orijentišite dalje na razradu.

Nakon što napravite osnovnu podelu, odredite tipove scenarija u kojima ljudi znaju tačno šta im je potrebno ili naprosto razgledaju. Takođe, imajte u vidu i da neki traže proizvode koji su na akciji ili drugačije kategorije, poput poklona, smrznute hrane ili nečeg sasvim trećeg. Uzmite sve ove probleme u obzir prilikom definisanja korisničkog putovanja.

Edukacija
foto: Promo

Personalizujte iskustvo

Danas se gotovo podrazumeva da će vam svaka aplikacija koju koristite dati predloge koji su u skladu sa onim što ste do sada pretraživali. YouTube to radi kada je u pitanju muzika, Netflix vam predlaže serije i filmove u skladu sa vašim ukusom, a Instagram vam prvo prikazuje profile ljudi sa kojima najčešće komunicirate.

Sličan sistem je važno primeniti i u aplikacijama za poručivanje hrane, jer ćete tako ubrzati proces odlučivanja i činiti da korisnici uvek budu zadovoljni. Uštedećete i njihovo i svoje vreme, a unaprediti korisničko putovanje.

Budite upečatljivi

U moru brendova koji imaju aplikacije koje jednostavno izlistaju nekoliko proizvoda, stave cene i opis sastojaka, imate sjajnu priliku da se izdvojite i budete drugačiji od njih. Uložite vreme u pričanje priča o proizvodima, povežite se sa domaćim proizvođačima, ponudite neku dodatnu vrednost koja će navesti ljude da vam se vraćaju i još bitnije, da podele vaše usluge sa svojim prijateljima i poznanicima.

Edukacija
foto: Promo

Kreiranjem baze lojalnih klijenata kroz personalizaciju i dodatnu vrednost postajete konkurentni i vaš brend stiče popularnost i izloženost do koje danas nije lako doći, a na tržištu imate mnogo prilika za to.

Naučite kako da napravite kvalitetnu aplikaciju

Trikovi za kreiranje različitih tipova aplikacija mogu se primeniti samo ako imate osnovna znanja potrebna za realizaciju celog procesa od početka do kraja. Jasno je da nekoliko meseci na kursu nije dovoljno da biste ovladali svim veštinama koje će vam biti neophodne za taj poduhvat. Razumevanje teorije programiranja, usvajanje kompleksnih znanja i tehnologija koje se koriste pri kreiranju aplikacija zahteva bar jednu godinu posvećenu pripremi i usavršavanju uz pomoć mentora koji će vas voditi kroz taj proces.

Zato upišite obuku za razvoj aplikacija i zakoračite ka karijeri kakvu ste oduvek želeli.

Promo tekst

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track