MARINIKA OPET LAŽE: I novi Šolakov bilten u kampanji protiv Telekoma
Foto: Nemanja Nikolić, Tamara Trajković

Prljavo

MARINIKA OPET LAŽE: I novi Šolakov bilten u kampanji protiv Telekoma

Politika -

Poslovno-interesni lobi Dragana Šolaka i Dragana Ðilasa nastavio je kampanju urušavanja i blaćenja Telekoma Srbija i direktora te kompanije Vladimira Lučića!

Crtanje mete

U kampanji crtanja mete na čelo svima koji ne misle kao oni, ovaj poslovno-interesni dvojac, sada pojačan novim medijskim oružjem, ponovo je lansirao stare laži o Telekomu u nameri da ga uništi kao rastuću konkurentsku kompaniju. Ðilasova desna ruka Marinika Tepić dobila je ogroman prostor u novom Šolakovom biltenu, tamo ponovila lažne optužbe na račun Telekoma i tako zadovoljila svoje mentore i sponzore.

Ona je, naime, u intervjuu za list Nova, koji izdaje Šolakova Junajted grupa, širila lažne i proizvoljne podatke o Telekomu i bezobzirnom zamenom teza pokušala da ubedi javnost da je domaća kompanija maltene u kolapsu. Naravno da je Marinikina fantazmagorija daleko od istine, ali je ona kao pravi plaćenik Šolaka i Ðilasa imala zadatak da na ovaj način podupre interese njihovog poslovno-interesnog lobija.

Okolnost da je ovo samo deo orkestrirane kampanje Junajted grupe protiv Telekoma dokazuje da je Marinika, kao i celo političko krilo Šolakovog i Ðilasovog lobija, zaista zaduženo da lažima urušava domaću kompaniju zarad interesa pomenutog dvojca. Takvim napadima oni praktično crtaju mete svima koji ne rade u Šolakovom i Ðilasovom interesu. Da je medijska mašinerija ponovo pokrenuta, pokazuje i to što su i drugi mediji Junajted grupe očigledno dobili nalog da blate Telekom. Televizija i portal N1 samo pre nekoliko dana preneli su paušalan izveštaj o poslovanju Telekoma, a čija je intencija da u javnost podmetne lažnu vest da je domaća kompanija u dubiozi, a njen generalni direktor Vladimir Lučić glavni strateg navodno neuspešnog plana razvoja preduzeća.

Veliki gubici

Međutim, ono što se prećutkuje u svim medijima koje kontroliše poslovno-interesni lobi jeste to da je Telekom od 2018, upravo primenom nove strategije, pomrsio konce Šolaku i Ðilasu i svojim poslovnim potezima osujetio njihov plan da budu i dalje monopolisti na dragocenom i profitabilnom tržištu, poput ovog u oblasti telekomunikacija. Tako je ekspanzija Telekoma postala opsesija Šolaku i Ðilasa, te je kompletna mašinerija njihovog poslovno-interesnog lobija pokrenuta kako bi se domaća kompanija, kao prepreka njihovom nezajažljivom bogaćenju, ocrnila lažima, urušila i konačno sklonila sa njihovog puta.

Junajted grupa je ta koja je u velikim problemima - u regionu bivše Jugoslavije za godinu dana ostala je bez najmanje 700.000 korisnika, a zadužila se 3,3 milijarde evra.

(Kurir.rs)

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track