Zanimljiva studija zvuka i pokreta u predstavi Joane Paraskevopulu
U nedelju, 30. marta, u dva termina, odnosno od 17.30 i od 20 časova u okviru 22. Beogradskog festivala igre na programu je predstava MOS, grčke koreografkinje Joane Paraskevopulu.
Predstava se izvodi u Bitef teatru, kao specifična scenska igra među upadljivim i skrivenim vezama između pokreta, zvuka i slike. Autorka pojačava narative koji proizilaze iz koegzistencije naizgled neskladnih arhivskih izvora, čime se omogućava vidljivost elemenata koji se ne mogu lako videti ili čuti. Paraskevopulu, uz sjajnog partnera Jorgosa Kocifakisa koga smo imali prilike da vidimo u produkcijama Dimitrisa Papajoanua, daje potpuno novu dimenziju nemim filmovima, stvarajuci zvuk koji prati sliku kroz izuzetno maštovitu koreografiju.
Predstava je zavredela brojne značajne nagrade, a Joana Paraskevopulu je osim koreografije, završila audio-vizuelne studije, fokusirajuci se upravo na ton i njegovu filmsku, odnosno pozorišnu upotrebu. Inače, akronim „mos“ ima više od 20 definicija, koje se kroz predstavu uspešno otkrivaju.
Promo