icon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-galleryicon-homeicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon_reactsoc-viber

Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

DOKTOR ZA MEDICINU, ALI  I TRKE: Zoran Glavaški došao s ulice, seo za volan i odmah nanizao pobede!
Foto: PetrolHeads

PRVO PA MUŠKO

DOKTOR ZA MEDICINU, ALI I TRKE: Zoran Glavaški došao s ulice, seo za volan i odmah nanizao pobede!

Auto

U srpskom šampionatu Trka Ubrzanja na 402 metra i Autoslalomu ove godine pojavio se jedan od najinteresantnijih vozača – Zoran Glavaški. Po profesiji lekar, po zanimanju marketing menadžer u farmaceutskoj kući, po hobiju bloger i trkač.

 

Iako u svojoj 41-oj godini, Zoran je rešio da se lati volana i oproba se ove sezone u dva šampionata pod pokroviteljstvom SAKSS-a: Trke Ubrzanja i Autoslalom. Dok su mnogi sa nevericom dočekali ovu njegovu odluku, on je na svojoj prvoj trci u životu osvojio prvo mesto, završivši sezonu 402 na drugom mestu u Klasi 16, dok je u autoslalomu trenutno na drugoj poziciji u generalnom plasmanu nestrpljivo iščekujući poslednju trku na Tari 21.Oktobra koja će odlučivati o Šampionu Srbije za 2017-u godinu.

foto: PetrolHeads

Kurir: Ko je zapravo Zoran Glavaški?

Zoran: Pa ako pitaš moje poznanike verovatno bi me opisali kao osobu koju drma kriza srednjih godina. U suštini sam osoba koja je dočekala momenat da svoju ljubav prema automobilima i vožnji pretvori u jedan hobi koji me ispunjava i puni energijom za redovne poslovne obaveze.

 

Kurir: Zar nije kasno ući u svet automobilizma u 41-oj godini? Zašto se čekalo do sada?

Zoran: Kada sam bio mlađi, roditelji nisu podržavali moju želju da se trkam. Kasnije je usledio fakultet, pa posao, a otprilike tada sam se i oženio i dobio klince koji su zahtevali svo moje slodno vreme. Sada, kada su klinci porasli, konačno sam dočekao svojih pet minuta.

foto: PetrolHeads

Kurir: Da li si jedini lekar koji se takmiči u domaćem autosportu?

Zoran: Veruj mi da ne znam.

 

Kurir: Kako si se odlučio za ove dve discipline?

Zoran: Sasvim slučajno. Iskreno, ideja mi je bila da u narednih godinu dve uđem u discipline reli ili brdo sa pravim trkačkim autom. Međutim, proletos su me zvali drugari da se priključim Trkama Ubrzanja jer je valjda bilo potrebno 50 takmičara sa licencama da bi se vozila sezona 2017. Prijavio sam se više radi popune broja da bi se vozio šampionat nego da bi se trkao. Posle vađenja licence su me dodali u neku mesendzer grupu gde su trkači sa 402. Vremenom, čitajući poruke sam se „primio“ pa reko ajd da probam.

foto: PetrolHeads

Kurir: Na prvoj trci si odmah osvojio prvo mesto. Da li je istina da si se pojavili u ženinom autu bez njenog znanja?

Zoran: Xaxaxa. Nije, istina je da sam „ukrao“ burazerov auto i bez njegovog znanja otišao na trke. Žena je tada sa svojim autom i klincima bila na letovanju.

 

Kurir: Šta vam je rekao brat?

Zoran: Pošto on tada nije bio u Srbiji, saznao je šta se dešava preko Fejsa, kada je video slike. Prvo je malo gunđao, posle čestitao i na kraju dozvolio da izvezem šamponat do kraja sa njegovim autom, tako da je Astra karavan 2.0 turbo postala vicešampion Srbije u klasi 16 za sezonu 2017.

foto: PetrolHeads

Kurir: Da li si na slalom ušao slučajno?

Zoran: Za slalom nisam ni znao da postoji dok nisam naleteo na Fejsu na najavu prve trke u sezoni koja se vozila u Aranđelovcu u avgustu. S obzirom da je i u ovoj disciplini pravilnik SAKSS-a dopustio da se pojedine klase voze serijskim automobilima, rešio sam da odem i vidim kako to izgleda.

 

Kurir: Jesi i ovde pobedio na prvoj trci?

Zoran: Jok. Bio sam katastrofa. Prvo sam mislio da se slalom vozi na nekom parkingu između čunjeva. Kad ono međutim. Vozi se kao klasična brdska trka koja je dodatno otežana čunjevima, kapijama i šikanama od guma. Izuzetno tehnički zahtevna disciplina. Prvu trku sam završio deveti u generalnom, jer sam imao katastrofa gume i nisam poznavao stazu. Međutim, za drugu trku sam nabavio nove gume i imao podosta sreće jer se trka ponovo vozila na istoj stazi, a pri tome je i pala kiša što mi je dalo prednost jer sam jedini vozio auto sa 4x4 pogonom. Na toj drugoj sam pobedio i sada sam u generalnom plasmanu drugoplasirani sa 4 poena zaostatka u odnosu na prvoplasiranog.

 

Kurir: Šta očekuješ od poslednje trke u šampionatu, 21-og Oktobra na Tari?

Zoran: Iskreno, pojma nemam kako će da bude. Staza je opet brdska, najavili su sunčano vreme bez kiše, a Boban, glavni konkurent je iz Užica, tako da verovatno dobro poznaje stazu. Inače Boban je dvostruki šampion države u slalomu iz prethodne dve sezone, dakle vrlo ozbiljan konkurent... Daću sve od sebe pa šta bude neka bude.

foto: PetrolHeads

Kurir: Znači ako budeš imao sreće može da se desi da u svojoj prvoj sezoni osvojiš titulu. Na sve ovo ti se još aktivan kao bloger, vodiš stranicu PetrolHeads Asocijacija?

Zoran: PetrolHeads.rs je više portal o automobilima nego blog. Ima nas nekoliko koji smo uključeni u celu priču i za sada se ona razvija jako lepo. Pišemo o uglavnom o brzim automobilima, kako starim tako i novim, ali i o dešavanjima u Tuning svetu kod nas, pre svega okupljanjima i takmičenjima. Od klasičnih trka pokrivamo Drift, Ubrzanje, Slalom.

 

Kurir: Pa kad nađeš vremena za sve to?

Zoran: Ma ništa me ne pitaj. Naporno je, ali adrenalin sve rešava.

 

Kurir: Mi ti želimo sreće na poslednjoj trci pa da nas obraduješ titulom.

Zoran: Hvala na lepim željama i interjvuu

 

M. Radulović, Foto: PetrolHeads

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...