Foto: Profimedia

DRUGA ŠANSA ZA "NEPOTOPIVI BROD"

TITANIK ĆE PONOVO PLOVITI: Zavirite u unutrašnjost replike čuvenog broda!

Na takozvanom „Titaniku II“ videćemo detalje kakvi su krasili čuveni brod koji je potonuo 1912, a on će prvi put putovati 2018. godine – i to od kineske pokrajine Đangsu do Dubaija

Planeta
> 00:00h

Brojni sadržaji u kojima će putnici na „Titaniku II“ imati priliku da uživaju uključuju mali bazen, tursko kupatilo, teren za skvoš, teretanu s opremom iz perioda kralja Edvarda VII itd, piše National Geographic Srbija.

Kao „nepotopivi“ original, i „Titanik II“ će imati kabine prve, druge i treće klase, veliko stepenište, sobu za pušače, pariski kafe i sobu za radio-operatere... Za razliku od prvobitnog, ovaj „Titanik“ imaće i heliodrom. Takođe, posedovaće i moderne sigurnosne sisteme, stabilizatore i naprednu opremu za navigaciju, kao i dovoljan broj čamaca za spasavanje – što je bio nedostatak prvog „Titanika“. Pored toga, „Titanik II“ biće 3,9 metara širi od prvobitnog, ali će dužina, visina i težina biti veoma slične originalu, istaknuto je u „Belfast Telegrafu“. „Titanik“ je potonuo u severnom Atlantiku, 15. aprila 1912, nekoliko sati nakon sudara sa ledenim bregom, na svom prvom i poslednjem putovanju od Sautemptona do Njujorka. Više od 1.500 putnika izgubilo je život, a olupina je pronađena tek 1985. godine. „Titanik“ nekad i sad Titanik Vreme izgradnje: 1909-1912. Troškovi: 7,5miliona dolara Prva plovidba: 10. april 1912. Kapacitet za smeštaj putnika: 2.223 Članovi posade: 885 Dužina: 269 m Visina: 53 m Kapacitet čamaca za spasavanje: 1.178 ljudi Paluba: 9 Maksimalna brzina: 24 čvora Kompanija koja je radila na izgradnji: „Harland i Vulf“ iz Belfasta (za „Vajt star lajn“) Titanik II Vreme izgradnje: Tek treba da se utvrdi Troškovi: Tek treba da se utvrdi, a procenjuje se da će biti utrošeno oko 429 miliona dolara Prva plovidba: planira se za 2018. godinu Kapacitet za smeštaj putnika: 2.435 Članovi posade: 900 Dužina: 270 m Visina: 53 m

Kapacitet čamaca za spasavanje: 2.700 ljudi Paluba: 9 Maksimalna brzina: 24 čvora Kompanija koja radi na izgradnji: CSC Đinling Šipjard iz Đangsua (Kina) SA SAJTA NATIONAL GEOGRAPHIC PREPORUČUJEMO VAM JOŠ: Šta se dogodilo s ledenim bregom zbog kojeg je potonuo Titanik? 10 zanimljivosti o „Titaniku“ koje niste znali Zašto je ovo najskuplja šoljica kafe na svetu? JAJAČKA TVRĐAVA – hrabri svedok istorije MESEČEVA MUZIKA: Šta su to čuli članovi posade Apola 10?